Kurumların yeni iletişim biçimleri
tarafından
Sancar, Gaye Aslı, editör.
Başlık
:
Kurumların yeni iletişim biçimleri
Yazar
:
Sancar, Gaye Aslı, editör.
ISBN
:
9786052421550
Basım Bilgisi
:
Birinci baskı.
Fiziksel Tanımlama
:
242 sayfa : resim ; 19 cm.
Seri
:
Beta ; yayın no: 3708. İletişim dizisi ; 138.
İçerik
:
*Halkla İlişkilerden Kurumsal Stratejik İletişime *Finansal Halkla İlişkiler ve Finansal Halkla İlişkiler araçlarının Geçirdiği Dönüşüm *Sosyal Televizyonun Gücü : İkinci Ekran Odaklı Sosyal Sorumluluk Projeleri *Kurumsal Sosyal Sorumluluk Yaklaşımlarında Yeni Eğilimler *Değişim İletişimi ve Halkla İlişkiler *Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi *Halkla İlişkiler Sürecinde Yeni İletişim Teknolojileri ve Değişen Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri *Bildiğimiz Reklamın Sonu : Transmedya Öyküleme *Etkileyen Pazarlama ve Fenomenler *Ağ Tarafsızlığı Bağlamında Dijital Pazarlamanın Dönüşümü
Özet
:
"Kurumların Yeni İletişim Biçimleri" başlıklı bu kitap her geçen gün gelişen halkla ilişkiler, reklam ve pazarlama ile ilgili yeni kavramlara ve örneklere, eski kavramların ise iletişim teknolojileriyle nasıl dönüştüğüne yer vermeyi amaçlamaktadır.
Konu Başlığı
:
Communication in organizations.
İletişim, örgütlerde.
Public relations.
Halkla ilişkiler.
Marketing communication.
Pazarlama iletişimi.
Yazar Ek Girişi
:
Sancar, Gaye Aslı,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0012046 | 659.2 KUR 2018 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |