Marka birleşmeleri : ''tüketici satın alma kararına ilişkin bir uygulama''
tarafından
 
Özsaçmacı, Bülent.

Başlık
Marka birleşmeleri : ''tüketici satın alma kararına ilişkin bir uygulama''

Yazar
Özsaçmacı, Bülent.

ISBN
9786053446309

Yazar Ek Girişi
Özsaçmacı, Bülent.

Fiziksel Tanımlama
xii, 277 sayfa : resim ; 20 cm.

İçerik
BÖLÜMl MARKALAMA KARARLARI VE MARKA DENKLİGİNİN MARKA YÖNETİMİ AÇISINDAN ÖNEMİ 1.1. Marka Kavramı ve Markalamanın Önemi. 9 1.2. Marka Unsurları ve Marka Kararları 15 1.2.1. Marka İmajı 20 1.2.2. Marka İsmi Yaratma 21 l.2.3. Marka Kimliği Oluşturma 24 1.2.3. l . Garanti 26 1.2.3.2. Ambalaj 26 1.2.3.3. Marka Amble mi / Logosu 27 1.2.3.4. Marka Kimliği Planlama Modeli 28 1.2.4. Marka Sahipliği 31 1.2.4. l. Lisanslı Markalar 31 1.2.4.2. Ortak Markalar (Co-Branding) 32 1.2.4.3. Üretici ve Özel Markalar 33 1.3. Marka Konumlandırma 34 1.4. Marka Rekabeti 37 1.5. Markalama Stratejileri 40 1.5.1. Statik Marka Stratejileri 41 l .5.1.1. Marka İlişkili Entegrasyon Stratejileri 42 1.5. l. l. l. Tek Marka Stratejisi 43 1.5.1.1.2. Markalar Ailesi Stratejisi. 44 1.5.1.1.3. Çoklu Markalar 45 1.5.1.1.4. Şemsiye Markalama Stratejisi 47 l.5.1.2. Kuruluşsa! Marka Stratejileri 48 l

Özet
Günümüzde birçok işletme, çevresel dinamiklerin birbirleriyle uyumlu olarak kalmasının zor olduğu bir ortamda rekabet etmektedir. Bunun yanı sıra, yeni teknolojik gelişmeler, tüketici tercihlerindeki değişimler ve rekabetçi işletmelerin yoğun girişimleri, pazarlarda bir takım farklılaşmalara yol açmaktadır. İşletmelerin varlıklarını korumak ve verimliliklerini arttırmak için çeşitli kaynaklara ihtiyaç duymalarının yanı sıra, Ar-Ge, üretim ve marka yaratma gibi konularda da yeni kaynaklara gereksinimi vardır. İşletmelerin pazarlarının küçülmeye başlaması durumunda; bu kaynakları nereden temin edecekleri, çeşitli tehdilerin ortaya çıkması ya da fırsatların kaçırılmaması için hangi stratejileri hızlı bir şekilde uygulamaya koyacakları gibi sorunlara çözüm üretmeleri gerekmektedir. Bu bağlamda, marka birleşmeleri; kaynaklar, zaman, imkan ve yetenekler gibi kısıtların aşılabilmesi için işletmelerin uygulayabilecekleri önemli stratejilerden biridir.

Konu Başlığı
Brand name products -- Management.
 
Markalı ürünler -- Yönetim.
 
Branding (Marketing).
 
Markalaşma (Pazarlama).
 
Consumer behavior.
 
Tüketici davranışı.

Yazar Ek Girişi
Kırdar, Sevda,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011384658.827 ÖZS 2018Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon