Etik pazarlama yolunda neyi, nasıl yapma(ma)lı ?
tarafından
Yıldırım, Emre.
Başlık
:
Etik pazarlama yolunda neyi, nasıl yapma(ma)lı ?
Yazar
:
Yıldırım, Emre.
ISBN
:
9786257911344
Yazar Ek Girişi
:
Yıldırım, Emre.
Fiziksel Tanımlama
:
289 sayfa : grafik, resim, şekil ; 21 cm.
İçerik
:
BÖLÜM 1 - ETİK PAZARLAMA YOLUNDA -- BÖLÜM 2- ÜRÜNLER NE ANLATIYOR -- BÖLM 3- FİYATIN ŞİFRELERİ -- BÖLÜM 4- PAZARIN KARANLIK YÜZÜ -- BÖLÜM 5 - TUTUN(DUR)MAYA ÇALIŞIRKEN
Özet
:
Kitap, halihazırda piyasada mevcut olan pazarlama etiği ve ahlakı ile ilgili ders kitaplarından farklı bir amaç gütmektedir. kavramların ne olduğunu, ne anlama geldiğini ortaya koymaktan ziyade, her bir pazarlama karması elamanında yer alan lat başlıkların günlük hayattaki yansımaları gerçek örnekler yardımıyla aktarılmaya çalışılmıştır. (Önsözden)
Konu Başlığı
:
Marketing.
Pazarlama.
Business ethics.
İş ahlakı.
Yazar Ek Girişi
:
Mert, Kazım
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0011354 | 658.8 YIL 2020 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |