Pazarlama teorisi : gelişimi ve değişimi
tarafından
Sheth, Jagdish N..
Başlık
:
Pazarlama teorisi : gelişimi ve değişimi
Yazar
:
Sheth, Jagdish N..
ISBN
:
9786052423714
Yazar Ek Girişi
:
Sheth, Jagdish N..
Basım Bilgisi
:
Birinci baskı.
Fiziksel Tanımlama
:
290 sayfa : tablo. ; 24 cm.
Seri
:
Beta ; yayın no. 3864. İşletme-Ekonomi dizisi ; 1005.
Genel Not
:
Özgün yapıt adı: Marketing theory : evolution and evaluation.
Kaynakça: sayfa [253]-290.
İçerik
:
İÇİNDEKİLER -- 1 Giriş /1 -- 2. İnteraktif Olmayan - Ekonomik Pazarlama Okulları / 43 -- • Emtia Düşünce Okulu / 45 -- • Pazarlama İşlevleri (Functional) Düşünce Okulu / 65 -- • Bölgeler Arası Pazarlama Okulu / 75 -- 3. İnteraktif-Ekonomik Pazarlama Düşüncesi Okulları / 89 -- • Kurumsal Düşünce Okulu/Akımı / 91 -- • İşlevselci Düşünce Okulu/Akımı /107 -- • Yönetimsel Düşünce Okulu/Akımı / 119 -- 4. İnteraktif Olmayan-Ekonomik Olmayan Pazarlama Düşüncesi Okulları / 135 -- • Alıcı Davranışı Pazarlama Düşüncesi Okulu/Akımı /137 -- • Eylemci Pazarlama Düşüncesi Okulu/Akımı /159 -- • Makro Pazarlama Düşünce Okulu/Akımı / 173 -- 5. İnteraktif-Ekonomik Temelli Olmayan Pazarlama Düşüncesi Okulları / 187 -- • Organizasyonel Dinamikler Düşüncesi Okulu / 189 -- • Sistemler Düşünce Okulu / 205 -- • Sosyal Değiş-Tokuş ("Exchange") Düşünce Okulu /221 -- 6. Öğrendiklerimiz / 231 -- • Pazarlama Sanat Mı Yoksa Bilim Midir? / 232 -- • Pazarlama Teorisinin Gerçek (Etki) Alanı Nedir ve Ne Olmalıdır? / 239 -- • Pazarlamanın Ana (Hâkim) Perspektifi Nedir ve Ne Olmalıdır? / 244 -- • Pazarlama ve Toplum Arasında Nasıl Bir İlişki Vardır ve Nasıl Bir İlişki Olmalıdır? / 246 -- • Gerçekten Genel Bir Pazarlama Teorisinden Bahsedebilir Miyiz? / 248 -- Genel Kaynakça / 253
Özet
:
Sheth, Garrett ve Gardner'ın Pazarlama Teorisi adlı kitapları pazarlama akademik dünyasına adım atacak bir kişinin başucu kitabıdır. Pazarlama Teorisi pek çok pazarlama doktora ve hatta bazen yüksek lisans programının en önemli konularından biridir. Pazarlama bilimine açılan ana kapıdır. Doçentlik sözlü sınavlarının sine qua non konusu ve bence her şeyden önce pazarlama bilim insanı olmanın temel taşıdır. (Önsözden)
Konu Başlığı
:
Marketing.
Pazarlama.
Yazar Ek Girişi
:
Garrett, Dennis E.,
Gardner , David Morgan,
Okan, Elif Yolbulan,
Güngör, Mustafa Özgür,
Sözer, Edin Güçlü,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0011116 | 658.8 SHE 2019 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |