Liderlik ve doğa eğitimi (yaşayarak öğrenme)
tarafından
 
Çelebi, Müberra Atalay.

Başlık
Liderlik ve doğa eğitimi (yaşayarak öğrenme)

Yazar
Çelebi, Müberra Atalay.

ISBN
9786053446859

Yazar Ek Girişi
Çelebi, Müberra Atalay.

Fiziksel Tanımlama
151 sayfa ; 24 cm.

Genel Not
Araştırmanın Amacı - Liderlik - Doğa Eğitimi Etkinliklerinin, Liderlik Becerilerinin Ortaya Çıkarılmasındaki Rolü - Verilerin Sunumu, Bulgular ve Tartışma - Sonuçlar ve Öneriler

Özet
Yaşayarak öğrenme yaklaşımıyla yapılan eğitimlerin, çocuk ve gençler üzerindeki etkileri göz ardı edilmemelidir. Problem çözme, karar verme, takım çalışması ve güven gibi liderlik becerilerinin ortaya çıkarılması ve gelişimi, ancak bu yaşayarak öğrenme yaklaşımının uygulanması ve planlaması ile gerçekleştirilebilir. Fakat bu çok kolay değildir, özellikle doğada zarafetten uzak ortamda yapıldığında, eğitim yönetimi çok zorlaşmaktadır. Çeşitli macera odaklı yüzleşme etkinlikleri ile yapılan bu eğitimler, deneyim kazanmak ve özellikle doğa yoksunluğu yaşayan yeni neslimiz çocuklarına hayatın gerçeklerini anlatmada bir aracı olmaktadır. Ayrıca eğitim veren eğitimcileri ve liderleri de, olumlu yönde etkilemektedir. Bu kitap, doğa, eğitim, yönetim ve liderlik ile ilgili çalışan tüm okuyuculara "yaşayarak öğrenme" yaklaşımına özellikle, doğada uygulanan macera/yüzleşme odaklı (outdoor/ adventure/ challenge) eğitimler ile verilen, liderlik beceri gelişimine yönelik etkinliklere/yaklaşımlara, dikkat çekmek için bilimsel temellerle hazırlanmış. (Tanıtım Bülteninden)

Konu Başlığı
Liderlik.
 
Environmental education.
 
Çevre eğitimi.
 
Nature -- Education.
 
Doğa -- Öğretim.

Yazar Ek Girişi
Altun, Sadegül Akbaba,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011583658.4092 ÇEL 2018Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon