Sosyal pazarlama : ilkeler ve uygulamalar
tarafından
 
Marangoz, Mehmet.

Başlık
Sosyal pazarlama : ilkeler ve uygulamalar

Yazar
Marangoz, Mehmet.

ISBN
9786052424728

Yazar Ek Girişi
Marangoz, Mehmet.

Seri
Beta ; Yayın no: 3932. İşletme-Ekonomi dizisi ; 1029.

Genel Not
Kaynakça bölüm sonlarındadır.

İçerik
Sosyal Pazarlama ve Sosyal Değişim -- Sosyal Pazarlamanın Gelişimi ve Uygulama Alanları -- Sosyal Pazarlamanın Yapısı ve İlkeleri -- Çevresel Değişim ve Sosyal Pazarlamada Çevre -- Sosyal Pazarlamada Araştırma ve Değerlendirme -- Sosyal Pazarlamada Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve Konumlandırma -- Sosyal Pazarlamada Davranış Değişimi -- Sosyal Pazarlama Karması -- Sosyal Pazarlama Planının Geliştirilmesi ve Uygulanması -- Sosyal Pazarlama ve Etik.

Özet
Sosyal sorunlara odaklanan ve kar amacı gütmeyen bir yaklaşım olan sosyal pazarlama, hem teorik olarak hem de uygulamada her geçen gün üzerinde tartışılan ve yeni uygulama alanları olan bir kavramdır. Bu kitabın, sosyal pazarlama kavramının ve uygulamalarının ülkemizde daha iyi anlaşılmasına ve yaygınlaşmasına katkısı olacağı düşünmekte. Bu tür çalışmalar pazarlama bilimine ve pazarlama uygulamalarına katkı sağlamakta ve yeni çalışmalar için de yol gösterici olmaktadır. Bu kitabın, pazarlama alanında çalışan akademisyenlere olduğu kadar, uygulamacılara da faydalı olacağı ve pazarlama literatüründe de önemli bir boşluğu dolduracağına inanılıyor. (Önsözden)

Konu Başlığı
Marketing.
 
Social marketing.
 
Sosyal pazarlama.
 
Pazarlama.

Yazar Ek Girişi
Aydın, Ali Emre,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011144658.8 MAR 2019Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon