Mor inek : farklılaşarak işinizi dönüştürün
tarafından
Godin, Seth.
Başlık
:
Mor inek : farklılaşarak işinizi dönüştürün
Yazar
:
Godin, Seth.
ISBN
:
9786055755461
Yazar Ek Girişi
:
Godin, Seth.
Basım Bilgisi
:
Genişletilmiş baskı.
Fiziksel Tanımlama
:
206 sayfa ; 20 cm.
Genel Not
:
Özgün adı: Purple cow : transform your business by being remarkable.
İçerik
:
P'ler Artık Yetmiyor 13 -- Yeni P 14 Kalın Harflerle Yazılan Sözcükler -- ve Cesur İddialar 15 -- Öncesinde, Sırasında, Sonrasında 16 -- Dilimli Ekmekten Sonraki En Önemli Şey 17 -- Devrimi Görebildiniz mi? 17 -- Neden Mor İnek'e İhtiyacınız Var? 21 -- Televizyon-Endiistriyel Kompleksin Ölümü 26 -- Önce ve Sonra 31 -- Vosvos Örneği 31 -- Başarıya Giden Yol 33 The Wall StreetJournal -- Gazetesi Beni Neden Sinir Ediyor? 34 -- Mesele, Çok Bilinen Bir Marka Olmak Değil 36 -- Kararlılık ve Yöntem 37 -- Vaka İncelemesi: Yukarı mı Gidiyoruz? 38 -- Vaka İncelemesi: Tide Ne Yapmalı? 40 -- Ayrıntılara Giriş 41 -- Yayılan, Kazanan Fikirler 44 -- Büyük Bir Yanlış Anlaşılma 47 -- Kimler Dinliyor? 49 -- Seth Godin -- Vaka İncelemesi: Bronxville'deki -- Hâagen-Dazs Dükkanı 104 İnsanlar Ne Alıyorsa (ve Ne Konuşuyorsa) -- Onu Satın 105 -- Fikir Birliğinin Zararları 107 -- Vaka İncelemesi: Motorola ve Nokia 108 -- İneğin Sihirli Döngüsü 110 Günümüzde Pazarlamacı Olmak -- Ne Anlama Geliyor? 112 Pazarlamacılık Bitti -Artık Hepimiz -- Tasarımcıyız 114 -- Howard Ne Biliyor? 116 -- Farklı Olmak için Acayip Olmak Şart Mıdır? 120 -- Vaka İncelemesi: Mcdonald's'ın Fransa'sı 122 -- İyi de Fabrika Ne Olacak? 121 -- Ucuz Olmanın Yarattığı Sorunlar 126 -- Vaka İncelemesi: Hallmark.Com Ne Yapmalı? 128 -- İnek İş Aramaya Çıktığında 130 Vaka İncelemesi: Halkla İlişkiler -- Uzmanı Tracey 132 -- Vaka İncelemesi: Robyn Waters 131 Vaka İncelemesi: Öyle Popüler ki Artık Kimse -- Oraya Gitmiyor 134 -- Biraz Tutku mu Lazım Acaba? 137 -- En İyi 100 Şirket 140 -- Beyin Fırtınaları 143 Tuz, Sıkıcı Değildir -Mor İnek Yaratmanın -- Sekiz Yolu Daha Var 159 -- Bonus! 161 -- Orwell Olsa Ne Derdi ? 188 -- Yazar Hakkında 189 -- Ek Bilgi 190 -- Mor İnek -- Aldatma 52 -- Kimin Umurunda? 53 -- Bütün Müşteriler Aynı Değildir 55 -- Büyük Sayılar Yasası 56 -- Vaka İncelemesi: Chip Conley 58 -- İnekle İlgili Bir Sorun 59 -- Lideri Takip Etmek 65 -- Vaka İncelemesi: Aeron Chair 67 -- Projeksiyonlar, Kârlar ve Mor İnek 68 Vaka İncelemesi: -- Dünyanın Bir Numaralı Fırıncısı 72 -- Kitle Pazarlamacıları Hesap Yapmayı Sevmez 73 -- Vaka İncelemesi: Logitech 74 -- İnek Gezegeninde Kimin Borusu Öter? 75 -- Vaka İncelemesi: Yeni Bir Çeşit KİVİ 76 -- İnek Olmanın Avantajları 77 -- Vaka İncelemesi: İtalyan Kasap 78 -- Wall Street ve İnek 80 -- Farklı Olmanın Zıttı 82 -- Şişedeki İnci Tanesi 83 -- Parodi Paradoksu 85 -- 72 Pearl Jam Albümü 87 -- Vaka İncelemesi: Curad 89 -- Orada Otur, Sakın Kımıldama 90 -- Vaka İncelemesi: Amerikan Posta Hizmetleri 92 -- Otaku'nun İzinde 94 Vaka İncelemesi: Dutch Boy, Boya Sektörünü -- Nasıl Çalkaladı? 96 -- Vaka İncelemesi: Krispy Kreme 98 -- Süreç ve Plan 100 -- Sloganların Gücü 102.
Özet
:
Seth Godin, profesyonel bir konuşmacı, yazar ve değişim yöneticisidir. Dünyada bestseller olmuş dört kitaba imza atan Godin'in diğer kitapları Permission Marketing, Unleashing the Ideavirus, The Big Red Fez, Survival Is Not Enough, All Marketers are Liars, Free Prize Inside, Small is the New Big Thing, The Big Moo, The Dip, Meatball Sundae ve Tribes adını taşımaktadır. Aynı zamanda Squidoo'nun kurucusu ve CEO'su ve dünyadaki en popüler pazarlama blogunun sahibidir. "Seth Godin başarının anahtarının göze çarpmak için farklı bir yol bulmak olduğunu söylüyor -tek renk ineklerin arasında mor bir inek olmak. Godin'in kendisi de belki de bu teorinin nasıl işe yaradığının en iyi örneği." -Forbes.com- "Amerikan şirketlerinin yönetim kurulu odalarında niye hiç Mor İnek yok? Seth Godin, küçük ölçekli girişimcilerin, kitapta anlattığı mor yolu izleyerek büyük başlar arasında kendisine nasıl yer bulabileceğini, onları nasıl geçeceğini eğlenceli bir dille anlatıyor." -Al Ries- "Bu kitaba bayıldım! Kısmen kalk borusu, kısmen eylem planı olan Mor İnek, bugünün yeni ekonomisinde şirketlere farklılaşmanın yolunu gösterip yok olmaktan nasıl kurtulacaklarını anlatıyor." -Tom Kelley- "Leo Burnett'i, David Ogilvy'yi, Bill Bernbach'ı, Mark Twain'i alın. Onların beyinlerini birleştirin, saçlarını tıraş edin. Ortaya ne çıktı? Seth Godin." -Jay Levinson- (Tanıtım Bülteninden)
Konu Başlığı
:
Marketing.
Pazarlama.
Marketing -- Case studies.
Pazarlama -- Örnek olaylar.
Yazar Ek Girişi
:
Gökten, Levent,
Özkan, Pelin,
Tankut, Gülen Çetin,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0011655 | 658.8 GOD 2020 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |