Media economics
tarafından
Cunningham, Stuart, author.
Başlık
:
Media economics
Yazar
:
Cunningham, Stuart, author.
ISBN
:
9780230293229
Yazar Ek Girişi
:
Cunningham, Stuart, author.
Fiziksel Tanımlama
:
vii, 180 pages : illustrations ; 22 cm.
Seri
:
Key concerns in media studies
Macmillan education
İçerik
:
Media economics : the mainstream approach -- Critical political economy of the media -- Institutional economics -- Evolutionary economics -- Case studies and conclusions.
Özet
:
A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter, to Apple and Netflix - to illustrate how economic paradigms are not just theories, but provide important practical insights into how the media operates today
Konu Başlığı
:
Mass media -- Economic aspects.
kitle iletişim araçları -- ekonomik etkiler.
Mass media -- Economic aspects -- Case studies.
kitle iletişim araçları -- ekonomik etkiler -- Örnek olaylar.
Yazar Ek Girişi
:
Flew, Terry,
Swift, Adam,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0001149 | 338.4730223 CUN 2015 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |