Media economics
tarafından
 
Cunningham, Stuart, author.

Başlık
Media economics

Yazar
Cunningham, Stuart, author.

ISBN
9780230293229

Yazar Ek Girişi
Cunningham, Stuart, author.

Fiziksel Tanımlama
vii, 180 pages : illustrations ; 22 cm.

Seri
Key concerns in media studies
 
Macmillan education

İçerik
Media economics : the mainstream approach -- Critical political economy of the media -- Institutional economics -- Evolutionary economics -- Case studies and conclusions.

Özet
A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter, to Apple and Netflix - to illustrate how economic paradigms are not just theories, but provide important practical insights into how the media operates today

Konu Başlığı
Mass media -- Economic aspects.
 
kitle iletişim araçları -- ekonomik etkiler.
 
Mass media -- Economic aspects -- Case studies.
 
kitle iletişim araçları -- ekonomik etkiler -- Örnek olaylar.

Yazar Ek Girişi
Flew, Terry,
 
Swift, Adam,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0001149338.4730223 CUN 2015Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon