Dijital pazarlama stratejisi : çevrimiçi (online) pazarlamaya bütünleşik bir yaklaşım
tarafından
Kingsnorth, Simon.
Başlık
:
Dijital pazarlama stratejisi : çevrimiçi (online) pazarlamaya bütünleşik bir yaklaşım
Yazar
:
Kingsnorth, Simon.
ISBN
:
9786053207771
Yazar Ek Girişi
:
Kingsnorth, Simon.
Basım Bilgisi
:
1. Basımdan çeviri.
Fiziksel Tanımlama
:
xiii, 322 sayfa : şekil, grafik ; 24 cm.
Seri
:
Nobel Akademik Yayıncılık yayın no ; 1870. İşletme-endüstri-yönetim no ; 095.
Genel Not
:
Özgün adı: Digital marketing strategy an integrated approach to online marketing.
Dizin var.
İçerik
:
Giriş 1 -- Dijital strateji nedir? 1 -- Bu kitabın hikâyesi nedir? 2 -- Bu kitaptan en iyi şekilde nasıl faydalanabilirsiniz? 3 -- 01 Dijital pazarlama nedir? 5 -- Dijital pazarlamanın tarihçesi 7 -- Pazarlamanın 4 P'si 8 -- Porter'in beş güç modeli 13 -- Marka veya algısal konumlandırma haritası 18 -- Müşteri yaşam boyu değeri 20 -- Bölümlendirme 23 -- Boston Danışma Grubu Matrisi 25 -- Özet 28 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 29 -- Referanslar 29 -- 02 İşletme stratejisine uyarlanması 30 -- Müşteri merkezlilik 31 -- İş modeli 32 -- Küresel strateji 35 -- Marka 37 -- Vizyon 38 -- Kültür 39 -- Araştırma ve kavrama 40 -- Anahtar performans göstergeleri (APG - Key Performance Indicators, KPIs) 42 -- Özet 43 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 44 -- Referanslar 45 -- 03 Engeller ve dikkate alınması gereken noktalar 46 -- Teknoloji 47 -- Beceriler 50 -- Bütçe ve kaynaklar 52 -- İşletme öncelikleri 54 -- Düzenlemeler 56 -- Özet 63 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 65 -- Referanslar 65 -- 04 Planlama 66 -- Planlama süreci 68 -- Aşamalı yaklaşım 74 -- Amaçlar 75 -- Hedef ve stratejiler 77 -- Eylem planları 80 -- Kontroller 82 -- İnsanlar 84 -- Bütçe planlama ve tahmin 85 -- Özet 87 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 88 -- 05 Arama motoru optimizasyonu 89 -- AMO'nun tarihçesi 91 -- AMO stratejinize yönelik araştırma yapma 95 -- Teknik AMO 98 -- Site yapısı 99 -- İçerik 101 -- Mobil 102 -- Konum 102 -- Cezalar 103 -- Organizasyon yapısı ve AMO 104 -- Özet 106 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 107 -- Referanslar 108 -- 06 Ücretli arama 109 -- Ücretli aramaya giriş 110 -- Kampanya düzenleme 112 -- Ölçme ve optimizasyon 116 -- Gelişmiş ücretli arama 118 -- Ücretli arama kampanyalarını yönetme - insanlara karşı robotlar 121 -- Özet 121 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 122 -- 07 Görüntülü reklam 123 -- Kısa tarihçe 125 -- Programa dayalı reklamcılık 127 -- Görüntülü reklamcılığının tür ve biçimleri 130 -- Reklam sunucuları ve teknolojik iletim 132 -- Görüntülü reklam kampanyalarının türleri 134 -- Görüntülü reklam kampanyalarını planlama ve hedefleme 135 -- Görüntülü reklam kampanyası ölçümü ve ilişkilendirme -- modellemesi 141 -- Özet 147 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 148 -- Referanslar 148 -- 08 Sosyal medya 149 -- Sosyal medyanın tarihçesi 150 -- Yapmalı mı yapmamalı mı? 151 -- Müşteri hizmetleri ve itibar yönetimi 152 -- AMO açısı 153 -- Nereden başlamalı? 154 -- Sosyal medya türleri 155 -- İçerik 158 -- Sosyal medya reklamcılığı 159 -- Ölçme 160 -- Özet 162 -- Referanslar 163 -- 09 Kullanıcı deneyimi ve dönüşüm 165 -- Kullanıcı deneyimi (UX) 165 -- Dijital dönüşüm 175 -- Özet 181 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 182 -- Referanslar 182 -- 10 MİY ve müşteriyi elde tutma 183 -- MİY ve müşteriyi elde tutmanın tanımı 184 -- Temas stratejisi 187 -- Çapraz satış ve ilave (ek) satış 193 -- Kestirimsel çözümleme 194 -- MİY sistemleri 195 -- Sosyal MİY (SMİY) 196 -- Sadakat 197 -- Özet 200 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 200 -- Referanslar 201 -- 11 Tam kişiselleştirme 202 -- Kişiselleştirme nedir? 202 -- Tam kişiselleştirmenin tanımı 203 -- Kullanıcı tanımlı kişiselleştirme 204 -- Davranışsal kişiselleştirme 205 -- Taktiğe dayalı kişiselleştirme 208 -- Tekil müşteri izlenimi 208 -- Özet 209 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 210 -- Referanslar 210 -- 12 Müşteri hizmetleri 211 -- Müşteri hizmetleri ilkeleri 212 -- Hizmet kanalları 219 -- Sosyal müşteri hizmetleri 225 -- Ölçme 227 -- Özet 229 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 230 -- Referanslar 230 -- 13 İçerik stratejisi 231 -- İçerik pazarlaması nedir? 232 -- İçerik nedir? 235 -- Ne tür içerik kullanmamız gerekir? 236 -- Neden içerik pazarlaması? 237 -- İçerik oluşturmak için gerekli kişi ve süreçler 241 -- İletim 250 -- İçeriğin değerini ölçme 252 -- Uluslararası içerik 255 -- Kontrol listesi 256 -- Özet 256 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 258 -- Referanslar 258 -- 14 Analiz ve raporlama 259 -- Veri alanı 260 -- Veri-tabanlı kararların güvenilirliği 261 -- Analiz yöntemleri nelerdir? 262 -- Araçlar ve teknoloji 265 -- İlişkilendirme modellemesi 277 -- Raporlama 279 -- Özet 282 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 283 -- Referanslar 283 -- 15 Stratejiyi sunma 284 -- Karar verme 285 -- Bütçe 287 -- Temel kanalın sağladığı faydalar 289 -- Kanalların etkileşim biçimleri 294 -- Web sitesi 299 -- Dikkat edilmesi gereken diğer noktalar 301 -- Teklifinizin yapılandırılması 305 -- Destek 311 -- Özet 312 -- Okunması tavsiye edilen diğer kaynaklar 313 -- Referanslar 314 -- Genel özet 315 -- Dizin 317.
Özet
:
Modern pazarlamacının ölçülebilir ve hesap verilebilir işletme başarısı için dijital medya ile stratejik düşünmeyi nasıl uygulayacağını öğrenmesi gerekir. Dijital Pazarlama Stratejisi kitabı mükemmel dijital pazarlama stratejinizi oluşturmanın her aşamasında size yön göstererek tam olarak bunları gerçekleştirmenizi sağlayacak temel unsurları kapsamakta. Kitap dijital pazarlamanın temel tekniklerinin ve platformlarının analizini içermektedir. Kitabın içerdiği konular: sosyal medya, içerik pazarlaması, arama motoru optimizasyonu, kullanıcı deneyimi, kişiselleştirme, görüntülü reklam ve müşteri ilişkileri yönetimidir. Planlama, işletmenin ana hedefleriyle bütünleştirme ve yöneticilere sunum da dahil olmak üzere uygulama boyutuna da kitapta değinilmektedir. Simon Kingsnorth dijital pazarlama stratejisini en iyi örnek olaylarıyla, grafiklerle, kontrol listeleriyle ve özetlerle canlandırmaktadır. (Tanıtım Bülteninden)
Konu Başlığı
:
Digital marketing -- Strategy.
Dijital pazarlama -- Strateji.
Internet marketing.
Elektronik pazarlama.
Yazar Ek Girişi
:
Apaydın, Fahri,
İldeniz, Laden,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0011998 | 658.84 KİN 2017 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |