Halkla ilişkiler ve iletişim
tarafından
 
Yatkın, Ahmet.

Başlık
Halkla ilişkiler ve iletişim

Yazar
Yatkın, Ahmet.

ISBN
9786051339665

Yazar Ek Girişi
Yatkın, Ahmet.

Basım Bilgisi
6. Basım, Şubat 2019.

Fiziksel Tanımlama
viii, 150 sayfa : tablo, şekil ; 21 cm.

Seri
Nobel Akademik Yayıncılık yayın no ; 1061. İletişim no ; 38.

İçerik
1 HALKLA İLİŞKİLERİN GELİŞİMİ VE GÜNÜMÜZDEKİ ÖNEMİ -- 1. Halkla İlİşkİlerİn Doğuşu ve Gelİşİmİ -- 1.1. Halkla İlİşkİlerİn Dünya da Doğuşu ve Gelİşİmİ -- 1.2. Türkİye'de Halkla İlİşkİlerİn Gelİşİmİ ve Benİmsenmesİ -- 2. Halkla İlİşkİlerİn Tanımı ve Amacı -- 3. Halkla İlİşkİlerİn Sımrlandınlması -- 3.1. Halkla İlİşkİler ve Reklam -- 3.2. Propaganda ve Halkla İlİşkİler 12 3.3. Halkla İlİşkİler ve Duyurma 13 3.4. Halkla İlİşkİler ve İletİşİm -- 4. Halkla İlİşkİlerde Kullanılan Metodlar -- 4.1. Vatandaşların Kİşİsel Başvurulan -- 4.2. Kamuoyu Araştırması -- 4.3. Referandum (Kamuoyuna Başvurma) -- 4.4. Temsİlcİ Nİtelİktekİ Kİşİ veya Gruplarla İlİşkİler -- 5. Halkla İlİşkİlerde Temel İlkeler -- 5.1. Halkla İlİşkİler Çİft Yönlü İletİşİmİ Gerektİrİr -- 5.2. İnandıncılık -- 5.3. Doğru Bİlgİ Vermek -- 5.4. Açıklık -- 5.5. Sabırlı Olmak 18 5.6. Kuruluş İmajı -- 5.7. Süreklİlİk -- 5.8. Sorumluluk -- 5.9. Halkla İlİşkİler Uzmanlık Gerektİrİr -- 6. Halkla İlİşkİlerde Kullanılan Araçlar -- 7. Halkla İlİşkİler Çalışmalarında İzlenecek yollar -- 7.1. Bİlgİ Toplama -- 7.2. Planlama -- 7.3. Uygulama -- 7.4. Değerlendİrme 27 8. Halkla İlİşkİlerde Basının Yerİ ve Basınla İlİşkİler -- 8.1. Halkla İlİşkİlerde Basının Yerİ -- 8.2. Halkla İlİşkİlerde Basınla İlİşkİlerİn Önemİ -- 2.2.2. Yatay Lojİstİk İşbİrlİğİ Engellerİ ve Tehdİtlerİ -- 2.2.2.1. Ortaklann Seçİmİ -- 2.2.2.2 Kazançların Belİrlenmesİ ve Paylaşımı -- 2.2.2.3. Müzakere -- 2.2.2.4. Koordİnasyon İle Bİlgİ ve İletİşİm Teknolojİlerİ -- 2.2.3. Lojİstİk Alanda Yatay İşbİrlİğİ Kolaylaştırıcıları -- 2.2.3.1. Bİlgİ Paylaşımı -- 2.2.3.2. Güdü Uyumu -- 2.2.3.3. İlİşkİ Yönetİmİ ve Sözleşmeler -- 2.2.3.4. Bİlgİ ve İletİşİm Teknolojİlerİ -- 2.3. YATAY LOJİSTİK İŞBİRLİĞİ İÇİN KRİTİK BAŞARİ FAKTÖRLERİ -- 2.4. YATAY LOJİSTİK İŞBİRLİĞİ MODELLERİ -- 2.5. YATAY LOJİSTİK İŞBİRLİĞİ VERİMLİLİĞİNİ ARTİRMAK İÇİN YAPİSAL KAVRAMLAR .-- 2.5.1. Yatay Lojİstİk İşbİrlİğİ Çerçevesİnİn Gelİştİrİlmesİ -- 2.5.2. Yatay Lojİstİk lşbİrlİklerİnİn Gelİştİrİlmesİ -- 3. BÖLÜM YATAY LOJİSTİK İŞBİRLİĞİNİ YÖNETMEK İÇİN DİNAMİK BİR ÇERÇEVE 3.1. YATAY İŞBİRLİĞİ MODELLEME YAKLAŞİMİ -- 3.1.1. Karar Düzeyİ (OperasyonellTaktİksel/Stratejİk İşbİrlİğİ) -- 3.1.2. Rekabet (Rekabetçİ/Rekabetçİ Olmayan İşbİrlİğİ) -- 3.1.3. Bİrleştİrİlmİş Varlıklar -- 3.1.4. Hedefler -- 3.1.4.1. Malİyet Azaltma -- 3.1.4.2. Müşterİ Hİzmetlerİ -- 3.1.4.3. Hızlı Yanıt Verme Yeteneğİ -- 3.1.4.4. Sosyal Uygunluk -- 3.1.4.5. Büyüme -- 3.1.4.6. İnovasyon -- 3.2. YATAY İŞBİRLİĞİNİN SİNİFLANDİRİLMASİ 71 3.2.1. Lobİcİlİk Grubu -- 3.2.2. Bakım Grubu -- 3.2.3. Satın Alma Grubu -- 3.2.4. Kİralama -- 3.2.5 Depo Paylaşımı -- 3.2.6. Yük Paylaşımı -- 3.2.7. Bİlgİ Merkezİ -- 3.2.8. Yol Hİzmetlerİ --3.2.9. Bİrlİkte Markalaşma -- 3.2.10. Ihale Grubu -- 3.2.11. Varlık Havuzu -- 3.2.12. Çok Amaçlı Grup -- 3.2.13. Paylaşılan Çapraz Sevkiyat -- 3.3. YATAY LOJISTIK IŞBIRLIĞININ UYGULANMA VE YÖNETIMI -- 3.3.1. Stratejik Konumlandırma -- 3.3.2.1. Ortak Seçimi -- 3.3.2.2. Müzakere (Pazarlık) 83 3.3.2.3. Strateji ve Vizyon 83 3.3.2.4. işbirliği Türü -- 3.3.3. Uygulama -- 3.3.3.1. Sözleşme -- 3.3.3.2. Bilgi ve Iletişim Teknolojisi -- 3.3.4. Ölçülülük (Moderasyon) -- 3.3.4.1. Yönetim ve Kontrol -- 3.3.4.2. Değerlendirme ve Büyüme

Özet
Arka kapak: Kurum ve kuruluşları tanıtmak, başarısını, üretimini, çalışmalarını, yönetimini halka anlatmak, halkı kurum konusunda bilgilendirmek ve kamuoyuna yansıtmak işlevi gören halkla ilişkiler günümüzde kurumları çevresi ile ilişkilerini sağlama ve sağlamlaştırma konusunda başvurdukları en kabul edilen yönetici ve orta kademe yöneticilerimizin, halkla ilişkiler faaliyetlerinde ve iletişimlerinde yararlı olacak konular bu kitapta ifade edilmeye çalışılmaktadır. Eserde, halkla ilişkilerin gelişimi ve günümüzdeki önemi, bir yönetim işlevi olarak iletişim, iletişim engelleri, bu engellerin giderilmesi, örgütsel iletişim ve iletişimde kalite başlıkları altında konular detaylı ele alınmaktadır.

Konu Başlığı
Public relations.
 
Halkla ilişkiler.
 
Communication.
 
İletişim.

Yazar Ek Girişi
Yatkın, Ümmühan Nazan,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011904659.2 YAT 2019Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon