Pazarlama : ilkeler ve yönetim
Başlık
Pazarlama : ilkeler ve yönetim

ISBN
9786053278283

Basım Bilgisi
Güncellenmiş 2. Baskı, Şubat 2019

Fiziksel Tanımlama
649 sayfa

İçerik
BÖLÜMLER -- 1. Pazarlamanın Konusu, Kapsamı, Gelişimi ve Diğer Sosyal Bilimlerle İlişkisi -- 2. Pazarlama ve Toplum -- 3. Pazarlama Çevresi -- 4. Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması -- 5. Tüketici Pazarları ve Davranışları -- 6. Endüstriyel Müşteri Pazarları ve Davranışları -- 7. Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planı -- 8. Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi, Konumlandırma ve Satış Tahminleri -- 9. Pazarlama ve Rekabet -- 10. Pazarlama ve Değer Oluşturma -- -- 11. Ürün Yönetimi -- 12. Yeni Ürün Geliştirme -- 13. Hizmetlerin Pazarlanması -- 14. Fiyat ve Fiyat Kararlarının Yönetimi -- 15. Dağıtım Kanalları Yönetimi -- 16. Tedarik Zinciri ve Lojistik Yönetimi -- 17. Toptancılık ve Perakendecilik -- 18. Pazarlama İletişimi Yönetimi -- 19. Pazarlama İletişimi Karması Elemanları: Reklam, Halkla İlişkiler, Satış Tutundurma, Kişisel Satı -- 20. Diğer Pazarlama İletişimi Karması Elemanları: Sponsorluk, Doğrudan Pazarlama ve Dijital Pazarlama -- 21. Pazarlama Performansının Değerlendirilmesi ve Kontrol -- 22. Pazarlamada Güncel Uygulamalar

Özet
Pazarlama İlkeler ve Yönetim adlı eserin yazılmasındaki temel amaç; bireylerin, işletmelerin, diğer kurum ve kuruluşlar ile ulusal ekonominin pazarlama felsefesi çerçevesinde hareket etmelerini sağlamaktır. Kitap, bu konu hakkında bilgi sahip olmak isteyen okurların vaz geçemeyeceği bir başvuru kaynağı niteliğindedir.

Konu Başlığı
Marketing.
 
Pazarlama.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011905658.8 PAZ 2019Son Tarih 09.12.2024