Pazarlama yönetimi
tarafından
 
Kotler, Philip.

Başlık
Pazarlama yönetimi

Yazar
Kotler, Philip.

ISBN
9786053337997

Yazar Ek Girişi
Kotler, Philip.

Basım Bilgisi
Birinci baskı, Haziran 2018

Fiziksel Tanımlama
692 sayfa : resim, şekil ; 28 cm.

Seri
Beta ; yayın no.: 3470. İşletme-ekonomi dizisi ; 834.

Genel Not
Dizin var.

İçerik
EDİTÖR Prof. Dr. İbrahim Kırçova -- Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- KISIM 1 Pazarlama Yönetimini Anlamak 2 -- 1 Yeni Gerçekler İçin Pazarlamayı Tanımlamak -- Doç. Dr. Ebru Enginkaya -- Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- 2 Pazarlama Stratejisi ve Pazarlama Planı Geliştirme -- Prof. Dr. İpek Altınbaşak Farina -- Bahçeşehir Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi -- KISIM 2 Pazarlama İçgörüsü Yakalamak 66 -- 3 Bilgi Toplama ve Talebi Tahmin Etme -- Prof. Dr. Ayla Özhan Dedeoğlu -- Ege Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- 4 Pazarlama Araştırmaları -- Yrd. Doç. Dr. Tuğçe Ozansoy Çadırcı -- Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- KISIM 3 Müşterilerle Bağlantı Kurmak 126 -- 5 Uzun Vadeli Sadakat İlişkileri Yaratmak -- Hakan Yılmaz -- 6 Tüketici Pazarlarının Analizi -- Hakan Yılmaz -- 7 İşletmelere Yönelik (B2B) Pazarların Analizi -- Arş. Gör. Tahsin Perçin BATUM & Prof. Dr. Nezihe Figen ERSOY Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- 8 Küresel Pazarlara Giriş -- Prof. Dr. Dilber Ulaş -- Ankara Üniversitesi, Siyasal Bilgiler Fakültesi -- -- KISIM 4 Güçlü Markalar Yaratmak 244 -- 9 Pazar Bölümlerini ve Hedef Kitlelerini Belirlemek -- Yrd. Doç. Dr. Ceren Ekebaş Türedi -- Purdue Üniversitesi - Northwest, İşletme Fakültesi -- 10 Marka Konumlandırılmasının Oluşturulması -- Yrd. Doç. Dr. Ceren Ekebaş Türedi -- Purdue Üniversitesi - Northwest, İşletme Fakültesi -- 11 Marka Denkliği Yaratmak -- Prof. Dr. Meltem Nurtanış Velioğlu & Yrd.Doç.Dr. Mcftune Özbakır Umut A hant İzzet Baysal Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- 12 Rekabet ve Büyümeyi Harekete Geçirmek -- Prof. Dr. Gülfıdan Barış -- Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- KISIM 5 Değer Yaratma 366 -- 13 Ürün Stratejisini Belirleme -- Arş. Gör. Tahsin Perçin BATUM & Prof. Dr. Nezihe Figen ERSOY Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- 14 Hizmetlerin Tasarımı ve Yönetimi -- Arş. Gör. Tahsin Perçin BATUM & Prof. Dr. Nezihe Figen ERSOY Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- 15 Yeni Ürün ve Hizmet Sunma -- Prof. Dr. Ayla Özhan Dcdcoğlu -- Ege Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- 16 Fiyatlandırma Stratejileri ve Programları Geliştirmek -- Yrd. Doç. Dr. Ayça Can Kırgız -- Kent Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi -- KISIM 6 Değerin Dağıtımı 492 -- 17 Bütünleşik Pazarlama Kanallarının Tasarımı ve Yönetimi -- Yrd. Doç. Dr. Mcftune Özbakır Umut & Prof.Dr.Meltem Nurtanış Velioğlu Abani İzzet Baysal Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- 18 Perakendecilik, Toptancılık ve Lojistik Yönetimi -- Arş. Gör. Şirin Gizem Köse -- Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- KISIM 7 Değerin İletişimi 556 -- 19 Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Tasarımı ve Yönetimi -- Doç. Dr. Tanses Yasemin Gülsoy Beykent Üniversitesi, İletişim Fakültesi -- 20 Kitle İletişiminin Yönetimi: Reklam, Satış Tutundurma, Etkinlikler ve Deneyimler, Halkla İlişkiler -- Doç. Dr. Tanses Yasemin Gülsoy Beykent Üniversitesi, İletişim Fakültesi -- 21 Dijital İletişimi Yönetme: Online Sosyal Medya ve Mobil -- Arş. Gör. Nazlı Nur Uz -- Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- 22 Kişisel İletişimin Yönetimi: Doğrudan Pazarlama, Veri Tabanlı Pazarlama ve Kişisel Satış -- Arş. Gör. Nazlı Nur Uz -- Anadolu Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi -- KISIM 8 Uzun Dönemli Başarı İçin Pazarlama Sorumluluğunu Yönetmek 656 -- 23 Uzun Dönemde Holistik Pazarlama Örgütünü Yönetmek -- Yrd. Doç. Dr. Mcrvc Yanar Gürce' -- İstanbul Gedik Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi -- --

Konu Başlığı
Marketing -- Management.
 
Pazarlama -- Yönetim.

Yazar Ek Girişi
Keller, Kevin Lane,
 
Kırcova, İbrahim,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011919658.8 KOT 2018Son Tarih 09.12.2024