Lüks markaların tüketimi
tarafından
 
Satı, Mine.

Başlık
Lüks markaların tüketimi

Yazar
Satı, Mine.

ISBN
9786052471050

Yazar Ek Girişi
Satı, Mine.

Fiziksel Tanımlama
vi, 110 sayfa ; 21 cm.

İçerik
BİRİNCİ BÖLÜM LÜKS MARKA KAVRAMI ve GELIŞIMI -- 1. LÜKSÜN TARİHSEL GELİŞİMİ -- 2. LÜKS ve LÜKS MARKA KAVRAMI -- 3. LÜKS MARKALARIN ÖZELLİKLERİ -- 4. LÜKS ÜRÜNLERİN SINIFLANDIRILMASI -- 5. LÜKS MARKA PAZAR] -- 5.1. Türkiye'de Lüks Pazar -- 5.2. Dünya'da Lüks Pazar -- İKİNCİ BÖLÜM LÜKS DEĞER ve GÖSTERIŞ TÜKETİMİ -- 1. LÜKS MARKALARLA İLGİLİ LİTERATÜR TARAMASI -- 2. LÜKS MARKA TÜKETİCİLERİ -- 3. GÖSTERIŞ TÜKETİMİ -- 4. LÜKS DEĞER 55 ÜÇÜNCÜ BÖLÜM LÜKS MARKALARIN TÜKETİMİ -- 1. LÜKS MARKALARIN TÜKETİMİ -- 2. LÜKS MARKALARIN TÜKETİMİNİ ETKILEYEN FAKTÖRLER -- 2.1. Demografik Özellikler -- 2.2. Ürün Özellikleri ve Kalitesi -- 2.3. Mağaza Atmosferi -- 2.4. Marka Adı ve İmajı -- 2.5. Rol ve Statü -- 2.6. Sosyal Gruplar -- 2.7. Referans Grupları -- 2.8. Moda -- 2.9. Menşei Ülke Etkileri -- 2.10. Hedonizm

Özet
Bu kitapta, lülks tüketicilerini iyi tanımak ve lüks tüketicilerinin lüks marka satın almalarında etkili olan faktörleri bilmenin önemine vurgu yapılmıştır.

Konu Başlığı
Marketing.
 
Pazarlama.
 
Consumption (Economics).
 
Tüketim (Ekonomi).
 
Luxury.
 
Lüks.

Yazar Ek Girişi
Kılıç, Serkan,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011977658.8 SAT 2019Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon