Kurumsal iletişimin el kitabı
Başlık
Kurumsal iletişimin el kitabı

ISBN
9786257915298

Fiziksel Tanımlama
369 sayfa : tablo, şekil ; 24 cm.

İçerik
1. BÖLÜM KURUMSAL İLETİŞİM VE MARKA YÖNETİMİ 7 2. BÖLÜM KURUMSAL İLETİŞİMİN FONKSİYONLARI 37 3. BÖLÜM KURUMSAL REKLAM 57 4. BÖLÜM KURUM KİMLİĞİ 87 5. BÖLÜM KURUMSAL İLETİŞİMDE İÇ MEKAN KULLANIMI 115 6. BÖLÜM KURUMSAL İLETİŞİMDE SOSYAL SORUMLULUK 135 7. BÖLÜM KURUMSAL İLETİŞİM VE HALKLA İLİŞKİLER 165 8. BÖLÜM KURUMSAL İLETİŞİM VE PAZARLAMA 197 9. BÖLÜM KURUMSAL İLETİŞİM VE SPONSORLUK 219 10. BÖLÜM KURUMSAL İLETİŞİM YÖNETİMİ 239 11. BÖLÜM KURUMSAL İLETİŞİMDE İMAJ YÖNETİMİ 259 12. BÖLÜM KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ 297 13. BÖLÜM KURUMSAL İLETİŞİMİN DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜ 319 14. BÖLÜM KURUMLARDA SÜREKLİLİĞİN SAĞLANMASI AÇISINDAN KURUMSAL İLETİŞİMİN ROLÜ 349

Özet
Günümüz teknolojileri ve sağladığı iletişim olanaklarının, insanlar, insanlar ve kurumlar ya da kurumlar ve kurumlar arasında etkileşimi her alanda mümkün kıldığı görülmektedir. Kurumsal iletişim kavramının gelişmesinin ardında yatan ise çoğu zaman çok gelişmiş bu iletişim ortamının getirdiği olanaklar ve buna bağlı olarak artık her şeyin açık ve gözlenebilir olmasıdır. Özellikle dijital iletişim ortamlarının hem kurumlara hem de hedef kitlelerine verdiği imkanlar daha dikkatli ve bilinçli hareket etmeyi zorunlu hale getirmiştir. Tüketici çok fazla bilgiye, çok hızlı bir biçimde erişip yine aynı şekilde tepki verebilmektedir. Bu durumun kurumlar ve markaları için hem olumlu hem de olumsuz yönde birçok etkisi söz konusudur. Çağdaş pazarlama artık tüketici odaklı hale geldiğinden bu etkileşim, daha fazla ve planlanmış bir iletişimi gerektirmektedir. Bu sebeple kurum ya da kuruluşlar tüketicilerin zihnindeki kendileri ile ilgili düşünceleri daha fazla yönetme ihtiyacı duymaktadırlar. Kurumsal iletişim de büyük oranda kurumların bu ihtiyacına cevap vermek ve tüm hedef kitleleriyle iletişimi doğru ve etkin yönetmek için tüm iletişim etkinliklerini çatısı altına alan bir olgu haline gelmiştir.

Konu Başlığı
Corporate communication.
 
Kurumsal iletişim.
 
Corporate identity.
 
Kurumsal kimlik.
 
Business communication.
 
İş iletişimi.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0011914658.45 KUR 2020Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon