Dijital halkla ilişkiler ve online kurumsal itibar yönetimi
tarafından
Koçyiğit, Murat.
Başlık
:
Dijital halkla ilişkiler ve online kurumsal itibar yönetimi
Yazar
:
Koçyiğit, Murat.
ISBN
:
9789752475342
Yazar Ek Girişi
:
Koçyiğit, Murat.
Fiziksel Tanımlama
:
xx, 396 sayfa : illüstrasyon ; 24 cm.
Genel Not
:
Dizin var.
İçerik
:
BİRİNCİ BÖLÜM DEGİŞEN KURUMSAL İLETİŞİM YÖNTEMLERİ VE STRATEJİLERİ 23 Dijital Çağ, Dijital Dünya Ve Dijital İletişim 23 Yazılabilir Web (Web 2.0 Teknolojisi) 27 Değişen İletişim: Şeffaflık 31 Etkili Bir Kurumsal İletişim Aracı: İntemet. 33 İnternet İle Değişen Kuıumsal İletişim Yöntemleri 35 Web 2.0 Ve P.R. 2.039 Dijital Dünyada Dijital Halkla İlişkiler 42 Halkla İlişkiler= Dijital Etkileşim Devamlılığı. 47 Dijital Halkla İlişkilerin Yapı Taşları 49 Dijital Halkla İlişkilerin Üç Unsuru 56 Dijital Dünyada İletişim Kuımak İçin Gereken Şey=Dijital Halkla İlişkiler 57 Geleneksel Halkla İlişkilerden Dijital Halkla İlişkilere 61 Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Yeni Kuralları 64 Dijital Halkla İlişkiler Stratejileri 68 Dijital Halkla İlişkilerde Riskler Ve Fırsatlar 73 Dijital Halkla İlişkiler ve 75 Kurumsal İletişim StrateJisi Ve Sosyal Medya 80 DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİNDE SOSYAL MEDYA İLETİŞİMİ. 86 Sosyal Medya Kavramı Ve Özellikleri. 91 Sosyal Medya Platfoımlarının Sınıflandınlması. 93 Dijital Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Sosyal Medya Yönetimi. I 08 KURUMSAL BLOGLAR 118 Kurumsal Blogların Özellikleri 128 Kurumsal Blog Çeşitleri 132 Kurumsal Bloglarda Etik 135 Kurumsal Blog Kullanımı 137 Kurumsal Blogların Avantajlan. l 41 Kurumsal Bloglaıın Dezavantajlan 147 ONLİNE HABER BÜLTENLERİ 150 Onlinc Haber Bülteni Kurallarıl 54 Online Haber Bülteni Türleri 156 Online Haber Bülteni Biçimleri 162 Online Haber Bülteni Şablonu 169 Haber Bültenlerinin Dağıtımını Sağlayan Dijital Kanallar172 ARAMA MOTORU OPTİMİZASYONU 177 Arama Motoru Optimizasyonu Teknikleri 183 Arama Motoru Optimizasyonun Faydalan 199 KURUMSAL WEB TASARIMI 200 Kurumsal Web Sayfası Temel Bileşenleri 207 · Kurumsal Web Sayfasının Halkla İlişkiler Amaçlı Knllanınu.211 ONLİNE TOPLULUKLARLA İLİŞKİLER 216 Online Topluluk Çerçevesi 222 Online Topluluk Türleri 223 Online Topluluk İlişkilerinin Etkin Bir Aracı Olan Dijıtal Halkla İlişkiler. 226 ONLİNE İMAJ YÖNETİMİ 233 ONLİNE KRİZ YÖNETİMİ .Z4 l ONLİNE SORUN YÖNETİMİ 262 ONLİNE FARKINDALIK 266 DİJİTAL İLETİŞİM İÇİN EN İYİ KÖŞE TAŞI: ONLİNE ARAŞTIRMA 271 ONLiNE HEDEF KİTLE 274 DİGER DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER ARAÇLARI 283 İKİNCİ BÖLÜM ONLİNE KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ. 297 Kurumsal İtibar İlkeleri 302 Kurumsal Başarının Anahtarı: Kurumsal İtibar Yönetimi 308 Kurumsal İtibarın Avantajları 313 Online Kunım al İtibar Yönetimi 317 Online Kurumsal İtibar Yönetimi Aracı Olarak So yal Medya Platforınları 328 Sosyal Medya Platforınlarında Online Kurumsal İtibar Yönetımi Kategorileri 333 ÜÇÜNCÜ BÖLÜM DİJİTAL HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARININ ONLİNE KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİNE VE STRATEJİK KURUMSAL İLETİŞİM PERFORMANSINA ETKİSİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK BİRARAŞTIRMA 341 Araştırmanın Kavramsal Modeli Ve Metodolojisi 341 Araştırmanın Kavramsal Modeli 342 Araşt11111anın Önemi 345 Araştırmanın Amaçları Ve Hipotezleri 347 Araştırmanın Amaçları 347 Araştırmanın Hipotezleri 349 Araştırma Metodoloji ı. 350 Veri Toplama Metodunun Belirlenmesi 351 Veri Toplama Aracının Hazırlanması. 352 Veri Toplama Aracının Düzenlenmesi Ve Ölçüm Araçları 352 Veri Toplama Aracının Ön Testi 354 Araştırma Evreni Ve Örnek lemin Belirlenmesi Ve Alan Uygulaması. 355a Test İstatistiklerinin Belirlenmesi Ve Verilerin Düzenlenmesi 359 Araştırma Verilerinin Analiz Ve Bulguları 360 Katılımcı ve İşletme Genel Profili (Sosyo-Demografık Değişkenler) 360 Veri Toplama Aracının Güvenirlilik ve Geçerliliği 363 Veri Toplama Aracımn Yapısal Geçerliliği 363 Faktör Analizi 365 FarkTestleri 377 Korelasyon ve Çoklu Doğıusal Regresyon Analizleri.382 SONUÇ 393 KAYNAKÇA 400 İNDEKS 408
Özet
:
Günümüzde dijital halkla ilişkiler, kurumsal bir gereklilik haline gelmektedir. Kurumlar dijital halkla ilişkiler aracığıyla internette bir iz bırakarak, hedef kitlelerin kurum hakkında bilgi sahibi olmasını sağlayabilmektedirler. Dijital dünyada, teknoloji ve bilgi temelli dinamik dijital iletişim platformlarının öneminin anlatıldığı bu kitapta, yatırım getirisi (ROI) açısından değerlendirildiğinde dijital halkla ilişkilerin; müşteri sadakati, bilinirlik, farkındalık, kurumsal imaj ve online kurumsal itibar yönetimi gibi alanlarda kuruma dolaylı kâr sağlayan önemli bir yönetim stratejisi haline geldiği, örnekler ve araştırma doğrultusunda tartışılmış. (Tanıtım Bülteninden)
Konu Başlığı
:
Public relations -- Digital communication.
Halkla ilişkiler -- Dijital iletişim.
Research on impact.
Etki öçmeye yönelik araştırma.
Changing corporate communication.
Değişen kurumsal iletişim.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0011026 | 659.2 KOÇ 2017 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |