Uluslararası pazarlama yönetimi : teori, uygulama ve örnek olaylar
tarafından
Karafakıoğlu, Mehmet.
Başlık
:
Uluslararası pazarlama yönetimi : teori, uygulama ve örnek olaylar
Yazar
:
Karafakıoğlu, Mehmet.
ISBN
:
9786052423400
Yazar Ek Girişi
:
Karafakıoğlu, Mehmet.
Basım Bilgisi
:
Tıpkı 10. Baskı: Şubat 2019, İstanbul.
Fiziksel Tanımlama
:
xiii, 330 sayfa : tablo ; 20 cm.
Seri
:
Beta yayın no ; 3841. İşletme-ekonomi dizisi ; 996.
İçerik
:
HOLDİNGLERDE PİRAMİT YAPILA N MA GİRİŞ 1 1. Kav ramsa l Çerçeve 1 1. . 1 . Şirketler Toplul uğu, işletmeler Grubu ve Holding Kavraın ları 1 1 .2. Sahip li k Yapıs ı: Sah ipli k ve Kontro l Hakları 3 1.3. Vekalet Teoris i Bak ış Aç ı ıyla Sahipl ik ve Kontrol Hakk ı 4 1.4. Psikolojik Sah ipli k 7 1 .5. Psiko lojik Sahi pli k ve Hakim Ortaklık 11 1
Özet
:
Kitabın birinci baskısından bu yana uluslararası pazarlama açısından Türkiye'de önemli gelişmeler olmuş, Önceleri sadece ihracatla yetinen, bu aşamaya gelmeleri dahi büyük bir başarı sayılan birçok Türk firması bu gün dış pazarlarda yatırım yapmaya başlamış, firmalarımızın ihracat, yurt dışı üretim ve perakendecilik faaliyetleri bir zamanlar hayal edilmesi bile zor bir büyüklüğe ulaşmıştır. Bu gelişmeler dokuzuncu baskıyı gerçekleştirirken kitabın bütün bölümlerinin yeniden ele alınmasını gerekli kılmış, tabloların, örneklerin güncelleştirilmesine ek olarak birçok yeni bilgiye yer verilmiş. (Önsözden)
Konu Başlığı
:
Export marketing.
Uluslararası pazarlama.
International economic relations.
Uluslararası ekonomik ilişkiler.
Export marketing -- Management.
Uluslararası pazarlama -- Yönetim.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0012240 | 658.8 KAR 2019 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |