Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri: global ve yerel yaklaşım: global ve yerel yaklaşım
tarafından
 
Koç, Erdoğan

Başlık
Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri: global ve yerel yaklaşım: global ve yerel yaklaşım

Yazar
Koç, Erdoğan

ISBN
9789750273520

Yazar Ek Girişi
Koç, Erdoğan

Basım Bilgisi
9. baskı

Yayım Bilgisi
Ankara: Seçkin yayıncılık, 2022

Fiziksel Tanımlama
544 sayfa; 24 cm

İçerik
Tüketici Davranışına Giriş--Pazarlamanın Temelleri--Algılama (perception)--Öğrenme ve Hafıza--Motivasyon ve İlgilenim--Tutumlar--Benlik ve Kişilik--Değerler, Yaşam Biçimleri ve Kültür--Referans Grupları, Aile ve Cinsiyet--Satın alma Karar Süreci--Pazarlama İletişimi ve İkna Teknikleri.

Özet
Kitapta Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri 900'den fazla araştırma sonucu ve 1200'in üzerinde ilginç örnekle desteklenerek, uygulama esaslı bir yaklaşımla anlatılmaktadır.

Konu Başlığı
Tüketici Davranışı
 
Consumer Behavior
 
Pazarlama stratejileri
 
Marketing Strategies


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0012692658.82 KOÇ 2022Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon