Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri: global ve yerel yaklaşım: global ve yerel yaklaşım
tarafından
Koç, Erdoğan
Başlık
:
Tüketici davranışı ve pazarlama stratejileri: global ve yerel yaklaşım: global ve yerel yaklaşım
Yazar
:
Koç, Erdoğan
ISBN
:
9789750273520
Yazar Ek Girişi
:
Koç, Erdoğan
Basım Bilgisi
:
9. baskı
Yayım Bilgisi
:
Ankara: Seçkin yayıncılık, 2022
Fiziksel Tanımlama
:
544 sayfa; 24 cm
İçerik
:
Tüketici Davranışına Giriş--Pazarlamanın Temelleri--Algılama (perception)--Öğrenme ve Hafıza--Motivasyon ve İlgilenim--Tutumlar--Benlik ve Kişilik--Değerler, Yaşam Biçimleri ve Kültür--Referans Grupları, Aile ve Cinsiyet--Satın alma Karar Süreci--Pazarlama İletişimi ve İkna Teknikleri.
Özet
:
Kitapta Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejileri 900'den fazla araştırma sonucu ve 1200'in üzerinde ilginç örnekle desteklenerek, uygulama esaslı bir yaklaşımla anlatılmaktadır.
Konu Başlığı
:
Tüketici Davranışı
Consumer Behavior
Pazarlama stratejileri
Marketing Strategies
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0012692 | 658.82 KOÇ 2022 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |