Toplam kalite yönetimi
tarafından
 
Küçük, Orhan.

Başlık
Toplam kalite yönetimi

Yazar
Küçük, Orhan.

ISBN
9789750266157

Yazar Ek Girişi
Küçük, Orhan.

Basım Bilgisi
4. baskı.

Yayım Bilgisi
Ankara: Seçkin Yayıncılık, 2021.

Fiziksel Tanımlama
436 s. ; 24 cm.

Genel Not
Kaynaklar ve kavramlar dizini var.

İçerik
Önsöz Giriş 1. Bölüm KALİTE KAVRAMI VE KALİTENİN UNSURLARI A. KALİTE KAVRAMI B. KALİTENİN UNSURLARI VE BOYUTLARI BÖLÜM ÖZETİ 2. Bölüm KALİTE KONTROL VE KALİTE KONTROL MALİYETLERİ A. KALİTE KONTROL B. KALİTE MALİYETLERİ VE OPTİMİZASYONU BÖLÜM ÖZETİ 3. Bölüm TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ A. TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ (TKY) B. TKY‘YE GEÇİŞ SÜRECİ VE TKY’NİN SONUÇLARI BÖLÜM ÖZETİ 4. Bölüm TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE SÜREKLİ İYİLEŞME VE KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİ A. SÜREKLİ İYİLEŞME B. TKY’NİN KRİTİK BAŞARI FAKTÖRLERİ BÖLÜM ÖZETİ 5. Bölüm İSTATİSTİKSEL KALİTE KONTROLÜ A. KALİTE İYİLEŞTİRME ARAÇLARI B. İSTATİSTİKSEL KALİTE KONTROLÜ BÖLÜM ÖZETİ 6. Bölüm KALİTE GÜVENCE SİSTEMLERİ A. KALİTE GÜVENCESİ VE KALİTE GÜVENCE SİSTEMLERİ BÖLÜM ÖZETİ 7. Bölüm KALİTE EL KİTABI VE BELGELERİN DÜZENLENMESİ A. KALİTE EL KİTABI İLE İLGİLİ TEMEL BİLGİLER B. BELGELERİN DÜZENLENMESİ VE YÜKÜMLÜLÜKLER BÖLÜM ÖZETİ 8. Bölüm KIYASLAMA (BENCHMARKING) KAVRAMI VE TÜRLERİ A. KIYASLAMA KAVRAMI VE ÖNEMİ B. KIYASLAMA TÜRLERİ BÖLÜM ÖZETİ 9. Bölüm KIYASLAMA SÜRECİ, İLKELERİ VE BAŞARI FAKTÖRLERİ A. KIYASLAMA SÜRECİ, İLKELERİ VE BAŞARI FAKTÖRLERİ B. KIYASLAMA BAŞARI FAKTÖRLERİ BÖLÜM ÖZETİ 10. Bölüm TAM ZAMANINDA ÜRETİM (JUST IN TIME) ve YALIN ÜRETİM A. TAM ZAMANINDA ÜRETİM B. TAM ZAMANINDA ÜRETİM UYGULAMASI VE KANBAN C. YALIN ÜRETİM VE TOPLAM ÜRETKEN BAKIM BÖLÜM ÖZETİ 11. Bölüm EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ A. EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ B. RADAR VE EFQM MODELİ KRİTER AĞIRLIKLARI BÖLÜM ÖZETİ 12. Bölüm DIŞ KAYNAK KULLANIMI (OUTSOURCING), TAGUCHI VE ALTI SİGMA A. DIŞ KAYNAK KULLANIMI (OUTSOURCING) B. TAGUCHI YÖNTEMİ C. ALTI SİGMA (6 ) VE YALIN ALTI SİGMA BÖLÜM ÖZETİ 13. Bölüm TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE MÜŞTERİ TATMİNİ A. MÜŞTERİ TATMİNİ B. TKY’DE İÇ MÜŞTERİ KAVRAMI BÖLÜM ÖZETİ 14. Bölüm SINIRSIZ İYİLEŞME A. SINIRSIZ İYİLEŞME B. SINIRSIZ İYİLEŞME UYGULAMASI BÖLÜM ÖZETİ Kaynaklar Kavramlar Dizini

Özet
Gözden geçirilmiş 4. Baskısını yapan kitap, yeni gelişmeleri de içine alacak şekilde, lisans ve ön lisans düzeyinde okutulan dersler için, müfredata uygun bir dizilişle ve Bologna sürecini de dikkate alarak hazırlanmıştır. Kitap, kalite, Toplam Kalite Yönetimi, toplam kalite kontrol, sorun çözme yöntemleri, yeni kalite araçları ve kalite güvence sistemleri ile ISO 9001:2008'e ilişkin temel bilgileri içermektedir. Bunun yanında eserde, Kıyaslama, EFQM Mükemmellik Modeli, Dış Kaynak Kullanımı, Taguchi ve Altı Sigma gibi yeni uygulamalar bir arada sunulmuştur. Ayrıca, kitapta yeni bir kavram olan "Sınırsız İyileşme" konusu da işlenmiştir. Sınırsız iyileşme TKY'de yeni bir kavramdır ve bundan sonra daha sık duyulacağı tahmin edildiğinden bu yeni konu hakkında da bilgilere yer verilmiştir.

Konu Başlığı
Kalite yönetimi.
 
Quality management.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0012902658.562 KÜÇ 2021Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon