Tüketici davranışları
tarafından
 
İslamoğlu, A. Hamdi.

Başlık
Tüketici davranışları

Yazar
İslamoğlu, A. Hamdi.

ISBN
9786052420096

Yazar Ek Girişi
İslamoğlu, A. Hamdi.

Basım Bilgisi
Beşinci basım.

Fiziksel Tanımlama
xiv, 306 pages : color illustrations ; 24 cm.

Seri
Yayın no ; 3598.
 
İşletme-Ekonomi dizisi ; 901.

Genel Not
Includes bibliographical references.

İçerik
Bölüm 1: Tüketici Davranışları Kavramı ve Pazarlama-- Bölüm 2: Tüketici Davranış Modelleri-- Bölüm 3: İhtiyaçlar ve Tüketim ve Amaçlar-- Bölüm 4: Motivasyon ve İlgilenim-- Bölüm 5: Algıma-- Bölüm 6: Öğrenme-- Bölüm 7: Tutumlar-- Bölüm 8: Kişilik ve Kendini Tanımlama-- Bölüm 9: Yaşam Tarzı-- Bölüm 10: Kültür-- Bölüm 11: Sosyal Sınıflar ve Gruplar-- Bölüm 12: Durumsal Faktörler-- Bölüm 13: Yeniliklerin Yayılması ve Konumlandırma-- Bölüm 14: Örgütsel Satınalma Davranışı-- Bölüm 15: İletişim--Kaynakça.

Özet
Ülkemiz giderek tüketim toplumu olma hızında ilerlemektedir. Bu bağlamda, değişen pazar dinamikleri sadece firmalar arası rekabetin şiddetini artırmakla kalmamış, tüketiclerinde daha sofistike hale gelmesine yol açmıştır. Kitapta, postmodern özellikler taşıyan yeni tüketiciyi anlamak, onun ihtiyaçlar ve isteklerine cevap verebilmek adına farklı bir pencereden bakmaktadır (önsözden).

Konu Başlığı
Tüketici davnanışları.
 
Consumer behavior.

Yazar Ek Girişi
Altuışık, Remzi


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0012935658.8342 İSL 2023Son Tarih 09.12.2024