Kurumsal İtibar ve Etik Değerlerin Rolü
tarafından
 
Sayılganoğlu, Selmani Sadık.

Başlık
Kurumsal İtibar ve Etik Değerlerin Rolü

Yazar
Sayılganoğlu, Selmani Sadık.

ISBN
9786256952522

Yazar Ek Girişi
Sayılganoğlu, Selmani Sadık.

Yayım Bilgisi
Bursa : Ekin Yayınevi, 2023

Fiziksel Tanımlama
227 s. ; 24 cm.

Genel Not
Kaynakça var.

İçerik
I. GİRİŞ II. ETİĞİN KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ A.Etik Kavramının Tanımı, Amacı ve Önemi B. Etiğe İlişkin Temel Kavramlar C. Etik Teorileri ve Etik Yaklaşımları D. Etik Sistemleri E. Etiğin Türleri ve Etik İklim III. HALKLA İLİŞKİLER, ETİK VE KURUMSAL İTİBAR A. Halkla ilişkiler Kavramı, Önemi ve Amaçları B. Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişimi C. Halkla İlişkilerin Aşamaları D. Halkla İlişkiler ve Teorik Yaklaşımlar E. Halkla İlişkiler, Kurumsal İtibar ve Etik İlişkisi IV. YEREL YÖNETİMLER VE HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİ A. Yerel Yönetimler Kavramı B. Yerel Yönetimler Kavramı Bağlamında Belediyeler C. Belediyelerin Görev, Yetki ve Sorumlulukları D. Belediyelerde Halkla İlişkiler Uygulamaları E. Belediyelerde Kurumsal İtibar Çalışmaları F. Belediyelerde Etik Mevzuatı V. YEREL YÖNETİMLERDE HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİNİN KURUMSAL İTİBARA SAĞLADIĞI KATKI BAĞLAMINDA ETİK DEĞERLERİN ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: "İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÖRNEĞİ” A. Araştırmanın Metodolojisi B. Araştırmanın Konusu C. Araştırmanın Amacı D. Araştırmanın Yöntemi E. Araştırmanın Modeli F. Araştırmanın Evreni G. Araştırmanın Örneklemi H. Araştırmanın Varsayımları I. Araştırmanın Kısıtları/ Sınırlılıkları J. Araştırmanın Soruları K. Araştırmada Kullanılan Veri Toplama Araçları L. Verilerin Toplanması M. Verilerin Analizi N. Araştırmanın Bulguları O. Görüşme Analizinden Elde Edilen Bulgular VI. SONUÇ VE ÖNERİLER VII. KAYNAKÇA

Konu Başlığı
etik
 
ethic
 
Kurumsal itibar
 
corporate reputation


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0013022361.7 SAY 2023Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon