Kurumsal İtibar ve Etik Değerlerin Rolü
tarafından
Sayılganoğlu, Selmani Sadık.
Başlık
:
Kurumsal İtibar ve Etik Değerlerin Rolü
Yazar
:
Sayılganoğlu, Selmani Sadık.
ISBN
:
9786256952522
Yazar Ek Girişi
:
Sayılganoğlu, Selmani Sadık.
Yayım Bilgisi
:
Bursa : Ekin Yayınevi, 2023
Fiziksel Tanımlama
:
227 s. ; 24 cm.
Genel Not
:
Kaynakça var.
İçerik
:
I. GİRİŞ II. ETİĞİN KAVRAMSAL ÇERÇEVESİ A.Etik Kavramının Tanımı, Amacı ve Önemi B. Etiğe İlişkin Temel Kavramlar C. Etik Teorileri ve Etik Yaklaşımları D. Etik Sistemleri E. Etiğin Türleri ve Etik İklim III. HALKLA İLİŞKİLER, ETİK VE KURUMSAL İTİBAR A. Halkla ilişkiler Kavramı, Önemi ve Amaçları B. Halkla İlişkilerin Tarihsel Gelişimi C. Halkla İlişkilerin Aşamaları D. Halkla İlişkiler ve Teorik Yaklaşımlar E. Halkla İlişkiler, Kurumsal İtibar ve Etik İlişkisi IV. YEREL YÖNETİMLER VE HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİ A. Yerel Yönetimler Kavramı B. Yerel Yönetimler Kavramı Bağlamında Belediyeler C. Belediyelerin Görev, Yetki ve Sorumlulukları D. Belediyelerde Halkla İlişkiler Uygulamaları E. Belediyelerde Kurumsal İtibar Çalışmaları F. Belediyelerde Etik Mevzuatı V. YEREL YÖNETİMLERDE HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİNİN KURUMSAL İTİBARA SAĞLADIĞI KATKI BAĞLAMINDA ETİK DEĞERLERİN ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: "İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ÖRNEĞİ” A. Araştırmanın Metodolojisi B. Araştırmanın Konusu C. Araştırmanın Amacı D. Araştırmanın Yöntemi E. Araştırmanın Modeli F. Araştırmanın Evreni G. Araştırmanın Örneklemi H. Araştırmanın Varsayımları I. Araştırmanın Kısıtları/ Sınırlılıkları J. Araştırmanın Soruları K. Araştırmada Kullanılan Veri Toplama Araçları L. Verilerin Toplanması M. Verilerin Analizi N. Araştırmanın Bulguları O. Görüşme Analizinden Elde Edilen Bulgular VI. SONUÇ VE ÖNERİLER VII. KAYNAKÇA
Konu Başlığı
:
etik
ethic
Kurumsal itibar
corporate reputation
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0013022 | 361.7 SAY 2023 | Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon |