Buy.ology : satın almaya dair bildiğimiz her şey neden yanlış?
tarafından
 
Lindstrom, Martin.

Başlık
Buy.ology : satın almaya dair bildiğimiz her şey neden yanlış?

Yazar
Lindstrom, Martin.

ISBN
9786052261866

Yazar Ek Girişi
Lindstrom, Martin.

Fiziksel Tanımlama
227 s. ; 24 cm.

İçerik
Her birimizin her yıl yaptığı sayısız alışverişi harekete geçiren gerçek etmenler nelerdir? Tüketiciler herhangi bir ürünü satın alma nedenleri kendilerine sorulduğunda hakikati mi dile getiriyorlar?Pazarlama gurusu Martin Lindstrom 3 yılını ve 7 milyon doları harcayarak yürüttüğü nörolojik araştırmalar sonucunda şunu buldu: İş, gerçek satın alma nedenlerine geldiğinde, ağız genellikle yalan söylerken beyin hakikati dile getiriyor. Bu çığır açıcı araştırmanın sonuçları elinizdeki kitapta derlenmiş bulunuyor.

Özet
1. Kanın Beyne Hücum Etmesi Şimdiye Kadar Yapılan En Kapsamlı Nöropazarlama Araştırması. 2. Burası Tam Yeri Olmalı Ürün Yerleştirme, American Idol ve Ford'un Milyonlarca Dolarlık Yanlışı. 3. Ondakinden Ben de İstiyorum Ayna Nöronlar İşbaşında. 4. Şu Anda Net Göremiyorum Bilinçaltı Mesajlar, Canlı ve Güçlü. 5. Büyüye İnanır mısınız? Ritüeller, Batıl İnançlar ve Satın Alma Nedenlerimiz. 6. Küçük Bir Dua Okuyorum İnanç, Din ve Markalar. 7. Seni Neden Seçtim?. Somatik İmleçlerin Gücü. 8. Şaşkınlık Duygusu Duyularımıza Seslenmek. 9. Ve İşte Yanıt Nöropazarlama ve Geleceği Kestirmek. 10. Gelin Bu Geceyi Birlikte Geçirelim Reklamcılıkta Cinsellik. 11. Yepyeni Bir Gün Pazarlama ve Reklamcılığın Geleceği. 12. Sonuç İyi Zamanlar, Kötü Zamanlar.

Konu Başlığı
Tüketici davranışları
 
Consumer behavior
 
Pazarlama
 
Marketing

Yazar Ek Girişi
Şensoy, çev. Ümit
 
Dicleli, yay. haz. Yusuf


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0013059658.8342 LIN 2021Eskişehir Yolu Yerleşkesi Genel Koleksiyon