Liderlik dili : başarılı CEO’ların iletişim sırları
tarafından
Murray, Kevin, 11928 yazar
Başlık
:
Liderlik dili : başarılı CEO’ların iletişim sırları
Yazar
:
Murray, Kevin, 11928 yazar
ISBN
:
9786053325963
Yazar Ek Girişi
:
Murray, Kevin, 11928 yazar
Basım Bilgisi
:
2. basım.
Fiziksel Tanımlama
:
358 sayfa : resim, şekil
Genel Not
:
Özgün yapıt adı : The language of leaders : how top CEOs communicate to inspire, influence and achieve results.
İçerik
:
İÇİNDEKİLER -- Yazar Hakkında XIII -- Önsöz XV -- Teşekkürler XIX -- Giriş: Esin Vermek İçin İletişim XXI -- Bu Kitap İçin Görüştüğümüz Liderler XXVII -- I. Liderlik Etmek İstiyorsanız Neden Daha İyi Bir İletişimci -- Olmanız Gerekiyor? 1 -- 1 Napolyon'un Liderlik Mirası 3 -- Silah Seslerinin Zamanı Aşan Yankısı 4 -- "Her Yerde Liderler Yaratın!" 5 -- Komutanın Niyetini Anlamanın Önemi 6 -- İletişim Strateji ile Uygulamayı Birbirine -- Bağlayan Yapıştırıcıdır 7 -- Basit Yaklaşın 9 -- Sıkı Bir Çerçeve Çizip İnsanları Özgür Bırakın 10 -- İnandığınız Şey İçin Ayağa Kalkın 1 1 -- Bölüm Özeti 14 -- 2.Dönüşüme Uğrayan Liderlik - Akvaryumda Yaşamak 15 -- Kesintisiz İletişim 16 -- Gerçekten Önem Taşıyan Sorular 18 -- Yeni Ortaklık İlişkisinin İtici Gücü Şeffaflık 22 -- Hikâyeler İnanılmaz Bir Hızla Evrimleşiyor 25 -- Kurum İçi E-postalar Çok Geniş Bir Yaygınlığa Ulaşabilir 27 -- Liderlerin İletişiminin Çoğu Amaca Uygun Değil 28 -- İşyerleri Açık Demokrasilere Benzer 30 -- Liderler Yeni Liderler Yaratmalı 31 -- Köklü Şeffaflık Köklü Düşünmeyi Gerektirir 32 -- Bölüm Özeti 35 -- 3.liderlik İletişiminin 12 İlkesi 37 -- Daha Çok Kendiniz Olun 39 -- Misyon ve Değerler 39 -- Geleceğe Odaklanma 40 -- Dışarıyı İçeri Taşıyın 40 -- Söyleşilerle Katılım Sağlamak 41 -- İzleyiciyi Merkeze Koymak 41 -- Dinlemek 42 -- Bakış Açısı 43 -- Öyküler ve Anekdotlar 43 -- İşaretler 44 -- Açık Platformlara Gereğince Hazırlanın 44 -- Öğrenin, Prova Edin, Gözden Geçirin, İyileştirin 45 -- -- II. Temeller 47 -- 4.Daha Çok Kendiniz Olmayı Öğrenin 49 -- İzleyiciler Liderlerden Ne İster? 51 -- Liderler İşe Aldıkları Liderlerden Ne Beklerler? 52 -- Yürekten Konuşmak 54 -- Görünür Olun, İnsan Olun ve Dosdoğru Olun 58 -- Sizi Bir Kahraman Gibi Görmelerini İstiyorsanız, -- Gerçekten Kahraman Olmalısınız 61 -- Her Bakımdan Sahicilik 62 -- Kendiniz Olmak İçin Yeterli Özgüvene Sahip Olun 63 -- Daha Çok Kendiniz Olmak İçin Güçlü Yanlarınızı Tanıyın 65 -- Değerlerinizi ve Misyonunuzu Nasıl Saptayacaksınız? 66 -- Eylem İçin Bir Sıçrama Tahtası, Bir Liderlik Platformu 68 -- İş Yaşamında Duygu İhtiyacı 70 -- Bölüm Özeti 74 -- 5.Misyon ve Değerler Üzerinden Liderlik ve -- Eylem Çerçevesi Oluşturun 75 -- Değerler Güven Yaratır 79 -- İnsanlar Kendilerini Motive Eden Bir Misyonu -- Neden Severler? ' 81 -- Çalışanlar İyi Bir Misyon Açıklaması İsterler 84 -- Çalışanlar Kendilerini Hikâyenin Parçası Hissetmek İsterler 85 -- İnsanların Ufuklarını Genişletme Gereği 86 -- Dışarıda da Kârdan Daha Geniş Bir Amaç Gerekir 88 -- İnsanlığın İlerlemesinin İtici Gücü Olmak 89 -- Misyonunuza Herkesi Katın 92 -- Risk Altındaki İtibarlar 93 -- Hız ve Lider Yaratma Gereksinimi 95 -- Gerçek Hayattan Üç Misyon ve Değer Örneği 97 -- Değerleriniz Mutlaka Karşılık Bulmalı 102 -- Kamu Sektöründe Amaç ve Değerler Son Derece Önemlidir 103 -- Değerlerin Değeri 106 -- Bölüm Özeti 107 -- 6.Bugüne Yön Çizmek İçin Yarını Tarif Edin 109 -- Gelecekten Söz Etmek İçin, Gelecek Hakkında Çok -- Net Bir Görüşünüz Olmalı 110 -- Tekrar Tekrar Geleceğe Geri Dönüş 111 -- İnsanları Geleceğe Bağlı Tutmak 114 -- Geleceğiniz Bütün Paydaşları Kucaklamak 116 -- Liderler Misyon, Değerler, Vizyon ve Amaçları -- Nasıl Birleştiriyorlar: Dört Örnek 118 -- Müşteri Deneyimine Can Vermek 125 -- Bölüm Özeti 126 -- 7.Dışarıyı İçeriye Taşıyın, İlişki ve -- Güven Oluşturmaya Odaklanın 127 -- "Faaliyet Ruhsatınızı" Yitirmek 130 -- Soyut Varlığınız Olan İlişkileri Yönetmek 131 -- İlişkilerdeki Verimli Döngü 132 -- Güvenin Gerçek Değeri 133 -- İtibar Açığına Dikkat Edin 134 -- Güvenin Uç Boyutu 136 -- Liderler Neden İletişimlerine Karakterlerini Daha Çok Katmalı?..!37 -- Güven İnşasıyla İlgili Bir Uyarı 138 -- İlişkilerin İçerdiği Değer Nasıl Açığa Çıkarılır? 140 -- Kamuoyu Mahkemesine Ayak Uydurmak 142 -- Elleriniz Kirlenecek 143 -- Gerekiyorsa, Müşterinizi de İçeri Taşıyın 144 -- Müşteri Deneyimi Vizyona Can Katar 145 -- Titreşen Anten Nasıl Geliştirilir? 146 -- Peki, Bu İçgörülerle Ne Yapacağım? 146 -- Bölüm Özeti 147 -- 8.Söyleşilerle Bağlılık ve Uyum Yaratın 149 -- Bağlılık Hisseden Çalışan Kimdir? 151 -- Bir Efsane: "İnsanlar Biricik Varlığımı/dır." 152 -- Bağlılık Yaratmayı Stratejinin Merkezine Koymak 153 -- Değişim Değil, Tercih 154 -- Bağlılığın İçeriği 155 -- Bağlılığı Ölçme ve İzleme 157 -- Girdi Eşittir İkna 158 -- Söyleşide Sizin Ağırlığınız Hissedilmesin 160 -- İletişim Bu Kadar Önemliyse, Eğitim Nerede? 162 -- Bölüm Özeti 164 -- -- III İletişim, İletişim, İletişim 167 -- 9.Her Şey Onlar İçin - Hedef Kitleyi Merkeze Koyma Gereği 169 -- Önemli Olan Sizin Ne Söylediğiniz Değil, -- Karşınızdakinin Ne Duyduğudur ! 171 -- Ne Düşünmelerini, Ne Hissetmelerini ve -- Ne Yapmalarını İstiyorsunuz? 173 -- Mesajı Değiştirmeyin, Sunma Şeklinizi Değiştirin 176 -- Hedef Kitleyi Merkeze Almanın -- Canary Wharf in Kuruluşuna Katkısı 177 -- Tuvalet Hikâyesi 179 -- Hedef Kitle Hakkında Nasıl Düşünmeli? 179 -- Bölüm Özeti 181 -- 10.Liderleri Dinlemenin Esin Verici Etkisi 183 -- İlgili, Saygılı ve Sabırlı Olun -- Etkin Dinlemeyi Engelleyen Şey Ne? 187 -- Gözleriniz, Kulaklarınız ve Yüreğinizle Dinleyin 189 -- Çözüm Bulmak İçin Dinlemek 190 -- Liderler Neden Kötü Haberlere İlgi Göstermeli? 191 -- Liderlerin Dinleme Tarzları Birbirinden Farklı Olabilir 193 -- Dinledikten Sonra, Tepkinizi Göstermelisiniz 195 -- Liderlerin Ortaya Atacağı Bamteline Basan Sorular 196 -- İyi Dinlemek + Eylem Öngörüsü = Sonuç 198 -- Bölüm Özeti 200 -- 11.Öne Çıkmak İçin Ayağa Kalkın -- Neden Bir Bakış Açısına Sahip Olmalısınız? 201 -- Bakış Açısı Temelinde Tutum Almak 204 -- Anında Etkili Olacak Bir Yanıt Neden Gerekli? 205 -- Tavır Almamanın Yıpratıcı Etkisi 207 -- Bir Bakış Açısını İyi Yapan Nedir? 208 -- Bölüm Özeti 210 -- 12.Öykülerin Gücü 211 -- Öyküler Bize Önemli Gerçekleri Anlatırlar 213 -- Mantık Beyne Hitap Eder, Öyküler Yüreğe 214 -- Öykü ile Anlatı Arasındaki Fark 216 -- Dört Tip İş Öyküsü 217 -- İyi Öyküler Kolay Bulunur, Kolay Anlatılır 223 -- Doğru Öyküyü Seçmek 225 -- Basit Bir Öykü Koca Bir Kurallar Kitabından -- Daha Fazlasını Başarır 226 -- Bölüm Özeti 229 -- 13.Sadece Sözlere Değil Hareketlere de Dikkat Edin 231 -- Yüzünüzden Okunur 233 -- İnsanlar Beden Dilinizi de Gözler 234 -- Görünürlük Mesajı Vermek İstiyorsanız... 237 -- İstediğiniz Davranışlara Model Olun 239 -- Satır Aralarındaki Anlamlar 240 -- Simgesel Davranışlar Kalıcı Mesajlar Verir 241 -- Düşünmeden Konuşmak 242 -- Bölüm Özeti 244 -- 14.Açık Platformlara Gereğince Hazırlanın 245 -- Doğru Eğitimi Alın, Hazırlıklarınızı Doğru Yapın 248 -- Unutmayın, Her Sözcüğün Önemi Var 250 -- Sıkça Yinelenen Basit Mesajlar 25 -- Medya İlişkileriyle İlgili Başlıca İpuçları 253 -- İyi Sunum ve Demeçlerin Özü 255 -- Krizde İletişim 259 -- Ya İnternet, Sosyal Medya ve Twitter ve Diğerleri? 265 -- Bölüm Özeti 268 -- -- IV Sonuç 269 -- 15.Öğrenin, Prova Edin, Gözden Geçirin, İyileştirin; -- Liderlik Dilinde Ustalaşın 271 -- Ne Yazık ki İhmal Edilen Üç Önemli Liderlik Becerisi 274 -- Mükemmel Bir İletişimci Olmaya Gayret Ederseniz, -- Daha İyi Sonuçlar Alırsınız 276 -- 16.Kamu Sektöründe Liderlik - Farkı Var mı? 279 -- Fark Yaratmanın Verdiği Esin -- (ve Fark Yaratmak İçin Esin Verme) 280 -- Liderlik Vasıfları Arasındaki Farklar Üzerine -- Bir Ara
Özet
:
Is dunyasindaki liderlerin cogu, calisanlarina esin kaynagi olmak, onlari motive etmek icin guclu bir hitabetin yeterli olacagini dusunurler. Bu dogru degildir. Dil, iletisim icin kullanilan sistemlerden biridir ve dogru soru, liderlerin basariya ulasmak icin genelde nasil bir sistem olusturmalari gerektigidir. Kevin Murray Liderlik Dili 'nde iste bu sorunun yanitlarini ariyor. Kitabini, is dunyasindan kamu sektorune kadar genis bir yelpazede, isinin ehli yetmisten fazla CEO ile yapilmis soylesiler uzerine kuruyor. Onlarin deneyimlerini, bakis acilarini, cikardiklari dersleri titizlikle inceleyerek, liderlikte basarili iletisim icin bir basvuru kaynagi olusturuyor. Liderlerin mesaji acik: Gunumuzde iletisim, liderlik icin olmazsa olmaz bir sarttir.
Konu Başlığı
:
Liderlik
Şef yöneticiler
İletişim, Yönetimde
Leadership
Chief executive officers
Communication in management
Yazar Ek Girişi
:
Şensoy, Ümit.,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0002682 | 658.4092 MUR 2015 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |