Pazarlama ilkeleri ve yönetimi
tarafından
 
Altunışık, Remzi, yazar

Başlık
Pazarlama ilkeleri ve yönetimi

Yazar
Altunışık, Remzi, yazar

ISBN
9786053335481

Yazar Ek Girişi
Altunışık, Remzi, yazar

Basım Bilgisi
Gözden geçirilmiş 2. baskı.

Yayım Bilgisi
İstanbul: Beta, 2016

Fiziksel Tanımlama
559 sayfa. : şekilli., tablolu. ; 24 cm.

Genel Not
Dizin bulunmaktadır.

İçerik
Pazarlama Kavramı, Pazarlamanın Temelleri ve Pazarlama Anlayışında Değişim *Pazarlama, Sosyal Yaşam, Pazarlama Düşüncesinin Gelişimi ve Pazarlamaya Yönelik Eleştiriler *Pazar ve Pazarlama Çevresi *Tüketici Davranışları *Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Tüketici Davranışları *Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması *Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi *Konumlandırma *Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması *Ürün-Mallar ve Hizmetler *Ürün ve Marka Yönetimi *Yenilik ve Yeni Ürün Geliştirme *Fiyat ve Fiyatlandırma *Fiyatlandırma Stratejileri *Pazarlama İletişimi *Pazarlama İletişimi Araçları *Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları *Toptancılık ve Perakendecilik *Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme *Postmodernizm, Pazarlamaya Eleştirel Yaklaşım ve Geleceğe İlişkin Öngörüler.

Konu Başlığı
Marketing management.
 
Pazarlama yönetimi.

Yazar Ek Girişi
Şuayıp Özdemir.,
 
Ömer Torlak.,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002764658.8 ALT 2016Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon