Pazarlama ilkeleri ve yönetimi
tarafından
Altunışık, Remzi, yazar
Başlık
:
Pazarlama ilkeleri ve yönetimi
Yazar
:
Altunışık, Remzi, yazar
ISBN
:
9786053335481
Yazar Ek Girişi
:
Altunışık, Remzi, yazar
Basım Bilgisi
:
Gözden geçirilmiş 2. baskı.
Yayım Bilgisi
:
İstanbul: Beta, 2016
Fiziksel Tanımlama
:
559 sayfa. : şekilli., tablolu. ; 24 cm.
Genel Not
:
Dizin bulunmaktadır.
İçerik
:
Pazarlama Kavramı, Pazarlamanın Temelleri ve Pazarlama Anlayışında Değişim *Pazarlama, Sosyal Yaşam, Pazarlama Düşüncesinin Gelişimi ve Pazarlamaya Yönelik Eleştiriler *Pazar ve Pazarlama Çevresi *Tüketici Davranışları *Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Tüketici Davranışları *Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması *Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Seçimi *Konumlandırma *Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması *Ürün-Mallar ve Hizmetler *Ürün ve Marka Yönetimi *Yenilik ve Yeni Ürün Geliştirme *Fiyat ve Fiyatlandırma *Fiyatlandırma Stratejileri *Pazarlama İletişimi *Pazarlama İletişimi Araçları *Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları *Toptancılık ve Perakendecilik *Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme *Postmodernizm, Pazarlamaya Eleştirel Yaklaşım ve Geleceğe İlişkin Öngörüler.
Konu Başlığı
:
Marketing management.
Pazarlama yönetimi.
Yazar Ek Girişi
:
Şuayıp Özdemir.,
Ömer Torlak.,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0002764 | 658.8 ALT 2016 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |