Yeni ekonomide müşteri ilişkileri ve bilgi teknolojileri
tarafından
 
Ünal, Serpil. yazar

Başlık
Yeni ekonomide müşteri ilişkileri ve bilgi teknolojileri

Yazar
Ünal, Serpil. yazar

ISBN
9786053774396

Yazar Ek Girişi
Ünal, Serpil. yazar

Yayım Bilgisi
İstanbul: Beta Basım Yayım, 2011

Fiziksel Tanımlama
124 s. : resim., tablo. ; 23 cm.

Seri
Beta Basım Yayım ; Yayın No. 2416. İşletme-Ekonomi ; 467

Seri Başlığı
Beta Basım Yayım ; Yayın No. 2416. İşletme-Ekonomi ; 467

Genel Not
Kaynakça var.

İçerik
Yeni Ekonomide Pazar ve Müşteri Yapısındaki Değişimler Müşteri ve Müşteri İlişkileri Kavramı Müşteri İlişkilerini Geliştirme ve Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Müşteri İçin Değer Yaratma Müşterilerle İletişim Müşteri Memnuniyeti ve Memnuniyet Olcumu Bilişim Teknolojileri Mobil Pazarlama Viral Pazarlama İzinli Pazarlama Veri Madenciliği

Özet
Bu kitapla okuyucuya pazar ve müşteri yapısında oluşan değişimlerin neler olduğu, müşteri ilişkilerinin geliştirilmesinde pazarlama faaliyetlerindeki gelişmeler, müşteri değeri yaratma alternatifleri, müşterilerle iletişim kurma yöntem ve araçları, müşteri memnuniyeti ve memnuniyet ölçümleri konusunda literatürdeki son gelişmelerde dikkate alınarak bir bilgi sunmak amaçlanmıştır.

Konu Başlığı
Müşteri ilişkileri.
 
Customer relationship.
 
Bilgi teknolojileri.
 
Information technologies.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002929658.812 UNA 2011Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon