Yeni ekonomide müşteri ilişkileri ve bilgi teknolojileri
tarafından
Ünal, Serpil. yazar
Başlık
:
Yeni ekonomide müşteri ilişkileri ve bilgi teknolojileri
Yazar
:
Ünal, Serpil. yazar
ISBN
:
9786053774396
Yazar Ek Girişi
:
Ünal, Serpil. yazar
Yayım Bilgisi
:
İstanbul: Beta Basım Yayım, 2011
Fiziksel Tanımlama
:
124 s. : resim., tablo. ; 23 cm.
Seri
:
Beta Basım Yayım ; Yayın No. 2416. İşletme-Ekonomi ; 467
Seri Başlığı
:
Beta Basım Yayım ; Yayın No. 2416. İşletme-Ekonomi ; 467
Genel Not
:
Kaynakça var.
İçerik
:
Yeni Ekonomide Pazar ve Müşteri Yapısındaki Değişimler Müşteri ve Müşteri İlişkileri Kavramı Müşteri İlişkilerini Geliştirme ve Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Müşteri İçin Değer Yaratma Müşterilerle İletişim Müşteri Memnuniyeti ve Memnuniyet Olcumu Bilişim Teknolojileri Mobil Pazarlama Viral Pazarlama İzinli Pazarlama Veri Madenciliği
Özet
:
Bu kitapla okuyucuya pazar ve müşteri yapısında oluşan değişimlerin neler olduğu, müşteri ilişkilerinin geliştirilmesinde pazarlama faaliyetlerindeki gelişmeler, müşteri değeri yaratma alternatifleri, müşterilerle iletişim kurma yöntem ve araçları, müşteri memnuniyeti ve memnuniyet ölçümleri konusunda literatürdeki son gelişmelerde dikkate alınarak bir bilgi sunmak amaçlanmıştır.
Konu Başlığı
:
Müşteri ilişkileri.
Customer relationship.
Bilgi teknolojileri.
Information technologies.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0002929 | 658.812 UNA 2011 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |