Pazarlama ilkeleri : Politikalar, stratejiler, taktikler
tarafından
 
Tekin, Vasfi Nadir

Başlık
Pazarlama ilkeleri : Politikalar, stratejiler, taktikler

Yazar
Tekin, Vasfi Nadir

ISBN
9789750230264

Yazar Ek Girişi
Tekin, Vasfi Nadir

Basım Bilgisi
3. bsk.

Fiziksel Tanımlama
280 sayfa. ; 23 cm.

Genel Not
Kaynakça ve dizin var.

İçerik
Kitapta Yer Alan önemli Konu Başlıkları Temel Kavramlar Pazar Bölümleme ve Pazar Bölümünün Seçimi ürün ve Hizmet Fiyat Dağıtım Tutundurma Pazarlama Araştırmaları Uluslararası Pazarlama

Özet
Bu kitabın amacı, ön lisans ve lisans öğrencilerinin, pazarlama ders kitabı gereksinimlerini karşılayarak, pazarlama ilkelerini, politikalarını, stratejilerini ve taktiklerini kavramalarını sağlamaktır. Bu amaca ulaşabilmek için, her bölümün başında giriş, konular, kazanılması gereken davranışlar verilmiş. Konulara başlarken, öncelikle, bu konularla ilgili kavramlar açıklanmış, tanımlar yapılmış, gereken yerlerde örnekler verilmiş, anlatıma çizelgelerle, şekillerle görsellik kazandırılmıştır.

Konu Başlığı
Pazarlama
 
Marketing
 
Pazarlama İlkeleri.
 
Marketing Principles.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002763658.802 TEK 2014Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon