Pazarlama ilkeleri : Politikalar, stratejiler, taktikler
tarafından
Tekin, Vasfi Nadir
Başlık
:
Pazarlama ilkeleri : Politikalar, stratejiler, taktikler
Yazar
:
Tekin, Vasfi Nadir
ISBN
:
9789750230264
Yazar Ek Girişi
:
Tekin, Vasfi Nadir
Basım Bilgisi
:
3. bsk.
Fiziksel Tanımlama
:
280 sayfa. ; 23 cm.
Genel Not
:
Kaynakça ve dizin var.
İçerik
:
Kitapta Yer Alan önemli Konu Başlıkları Temel Kavramlar Pazar Bölümleme ve Pazar Bölümünün Seçimi ürün ve Hizmet Fiyat Dağıtım Tutundurma Pazarlama Araştırmaları Uluslararası Pazarlama
Özet
:
Bu kitabın amacı, ön lisans ve lisans öğrencilerinin, pazarlama ders kitabı gereksinimlerini karşılayarak, pazarlama ilkelerini, politikalarını, stratejilerini ve taktiklerini kavramalarını sağlamaktır. Bu amaca ulaşabilmek için, her bölümün başında giriş, konular, kazanılması gereken davranışlar verilmiş. Konulara başlarken, öncelikle, bu konularla ilgili kavramlar açıklanmış, tanımlar yapılmış, gereken yerlerde örnekler verilmiş, anlatıma çizelgelerle, şekillerle görsellik kazandırılmıştır.
Konu Başlığı
:
Pazarlama
Marketing
Pazarlama İlkeleri.
Marketing Principles.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0002763 | 658.802 TEK 2014 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |