Hizmet pazarlaması
Başlık
Hizmet pazarlaması

ISBN
9786053336440

Basım Bilgisi
4. baskı.

Fiziksel Tanımlama
xi, 276 sayfa. :tabol. ; 24 cm.

Seri
Beta Basım Yayım Dağıtım yayın no ; 2495. İşletme-Ekonomi dizisi ; 501

Seri Başlığı
Beta Basım Yayım Dağıtım yayın no ; 2495. İşletme-Ekonomi dizisi ; 501

İçerik
Pazarlama ve Hizmet Pazarlaması Hizmet İşletmelerinin Pazarlama Yönetim Süreci Tüketici Davranışları Hedef Pazarın Tanımlanması Büyüme ve Rekabet Stratejileri Bir Ürün Olarak Hizmet Hizmet Kalitesi Hizmetlerin Düzenlenmesi Hizmetlerin Fiyatlandırılması Dağıtım Kararları Tutundurma Değerlendirme

Özet
Gelişmiş ülkelerde hizmetlerin toplam ekonomi içindeki payı %80'lere varmakta, gelişmekte olan ülkelerde de ağırlığı her geçen gün artmaktadır. Hizmet pazarlaması sadece yoksulluğun ve işsizliğin önlenmesinde mükemmel bir araç değil, aynı zamanda toplumların kötü talihlerinin değiştirilmesinde ve geleceğin inşa edilmesinde de temel faktördür. Girişimci ise, bu değişim, dönüşüm ve bereketi yürütecek olan, teknolojiyi, fırsatı ve değişimi okuyup yazabilen sıra dışı insanlardır. Bu kitap girişimciliği bir kariyer ve yaşam tarzı olarak benimseyenler için kaleme alınmıştır.

Konu Başlığı
Hizmet endüstrisi -- Pazarlama
 
Service industries -- Marketing


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002557658.8 HIZ 2016Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon