Sürdürülebilir büyümenin temel ilkeleri
tarafından
 
Karadağ, Osman, yazar

Başlık
Sürdürülebilir büyümenin temel ilkeleri

Yazar
Karadağ, Osman, yazar

ISBN
9789755991832

Yazar Ek Girişi
Karadağ, Osman, yazar

Fiziksel Tanımlama
531 sayfa. ; 20 cm.

Genel Not
Dizin vardır.

İçerik
İçindekiler : -- Önsöz -- Teşekkür xi -- Yazar xii -- GİRİŞ 1 -- KISIM I BİRİNCİ TEMEL İLKE 7 -- I. ŞİRKETİN HANGİ ÖMÜR DÖNGÜSÜ İÇİNDE OLDUĞUNU BİLMEK 8 -- 1 Bir Sistem Olarak Firma 9 -- 2 Firma Yaşam Döngüsü 11 -- 3 Yaşam Döngüsüne Uygun Yapılanma ve Stratejiler 33 -- KISIM II İKİNCİ TEMEL İLKE 51 -- II. Stratejik Yönetimi Benimsemek 52 -- 4 Strateji 53 -- 5 Stratejik Düşünme Yeteneği Kazanmak 81 -- 6 Stratejik Yönetim Sistemi Oluşturmak 106 -- 7 Stratejik Planlama Sürecini İçselleştirmek 164 -- 8 Stratejik Değişimi Yönetme 237 -- KISIM III ÜÇÜNCÜ TEMEL İLKE 255 -- 111. Karar Vermeden Önce Bir Yapılabilirlik Çalışması Gerçekleştirmek 256 -- 9 Yapılabilirlik Çalışması 257 -- 10 Yapılabilirlik Çalışması Formatı 310 -- KISIM IV DÖRDÜNCÜ TEMEL İLKE 327 -- IV. PROJE YÖNETİMİNİ BİLMEK 328 -- 11 Proje 330 -- 12 Proje Seçim Teknikleri 336 -- 13 Proje Yönetimi 403 -- 14 Altyapı Projeleri Finansmanı 447 -- TERİMLER VE TANIMLARI 459 -- REFERANSLAR 498 -- KOMU DİZİNİ 525

Özet
Bu kitabın hedef kitlesi; başkalarının hata ve deneyimlerinden yararlanmak isteyen şirket yöneticileri, akademisyenler ve danışmanlardır. Kitap, örgüt yaşam döngüsü, strateji, stratejik düşünce, stratejik yönetim, yapılabilirlik, proje ve proje yönetimi konularında son gelişmelere ilişkin geniş bir araştırma taramasını içermesi açısından ayrıca bir başvuru niteliği de taşımaktadır. Özellikle giderek artan küreselleşme sonucu amansız bir rekabet ile karşı karşıya bulunan şirketler, sadece kendi gelecekleri için değil, ülkemizin de küresel bir oyuncu olmasına katkıda bulunmak için sürdürülebilir bir şekilde büyümek zorundadırlar. Sürdürülebilir büyüme için her şeyden önce firmaların yeni bir geliştirme, yeni bir pazara girme, yeni bir yetenek kazanmak amacıyla yapacakları fiziksel ve beşeri yatırımlara ilişkin stratejik kararları vermeden önce bir kere daha düşünmelerini gerektirmektedir: Karar vericiler yapmaya değer mi? sorusunu ekonomik ve etik açıdan şirket stratejileri doğrultusunda cevaplamak zorundadırlar.

Konu Başlığı
General management.
 
Genel yönetim.
 
Executive management.
 
Yürütmenin yönetimi.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002808658.4 KAR 2011Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon