Yenilik (inovasyon) yönetimi ve yenilikçi örgüt kültürü : (kültürel, yönetimsel ve makro yaklaşım)
tarafından
 
Uzkurt, Cevahir. yazar

Başlık
Yenilik (inovasyon) yönetimi ve yenilikçi örgüt kültürü : (kültürel, yönetimsel ve makro yaklaşım)

Yazar
Uzkurt, Cevahir. yazar

ISBN
9786053337959

Yazar Ek Girişi
Uzkurt, Cevahir. yazar

Basım Bilgisi
2. basım.

Fiziksel Tanımlama
xi, 400 sayfa : tablo, grafik. ; 23 cm.

Seri
Yayın No ; 3466. İşletm-Ekonomi Dizisi ; 832
 
İşletme- ekonomi dizisi ; 832.

Seri Başlığı
Yayın No ; 3466. İşletm-Ekonomi Dizisi ; 832

İçerik
Yenilik Kavramı ve Çeşitleri Yenilikle İlgili Anahtar Kavramlar Yeni Teknoloji Alanları Yenilik Teori ve Modelleri Ekonomik Kalkınma ve Rekabet Üstünlüğü İçin Yeniliğin Önemi Yenilik Yönetimi ve Yenilikçi Örgüt Kültürü Pazarlama ve Yenilik İlişkisi: Pazar Odaklı Yenilik İşletmeler için Yenilik Stratejileri Kobi'ler için Yenilik Uluslararası Organizasyonlar ve Küresel Yenilik Sistemlerinin Desteklenmesi Gelişmiş Bazı Ülkelerin Ar–Ge ve Yenilik Yapılanmaları Ulusal Yenilik Ekosistemi ve Türkiye'nin Bilim ve Teknoloji Yapılanması Yenilik Göstergeleri, Ölçümü ve Sonuçları

Özet
Kitabın bu baskısında yenilik kavramı makro, kültürel ve yönetimsel bakış açılarıyla ele alınmıştır. Bu noktadan hareketle yenilik kavramı hem ulusal ekonomi bağlamında hem de işletme düzeyinde incelenmiş ve kültüre ve işbirliğine dayalı bir yaklaşım sergilenmiştir.

Konu Başlığı
Yenilik (inovasyon) yönetimi
 
Innovation management
 
Yenilik modelleri
 
Innovation models
 
Yenilikçi örgüt
 
Innovative organization
 
Yenilik -- ekonomik kalkınma
 
Innovation -- economic development
 
Yenilik -- pazarlama
 
Innovation -- marketing


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003034658.4012 UZK 2017Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon