Ünlülerin marka yönetimi : Sahnede ün endüstride ürün
tarafından
 
Taşoğlu, Nihal Paşalı, yazar

Başlık
Ünlülerin marka yönetimi : Sahnede ün endüstride ürün

Yazar
Taşoğlu, Nihal Paşalı, yazar

ISBN
9786053331506

Yazar Ek Girişi
Taşoğlu, Nihal Paşalı, yazar

Fiziksel Tanımlama
245 sayfa ; 18 cm

Genel Not
Dizin vardır.

İçerik
İçindekiler -- Teşekkür iii -- Giriş 1 -- Bölüm 1 Kavramsal Çerçeve: Ün ve Ünlü 5 -- Bölüm 2 Pazarlama Penceresinden "Ünlüler ve Ürünler" 17 -- Bölüm 3 Popüler Kültür ve Endüstrileşen Ün 31 -- - Müzik Endüstrisi ve Ün 41 -- - Sinema Endüstrisi ve Ün 44 -- Bölüm 4 Türkiye'de Ün Endüstrisi ve -- Ünlü'yü Üreten Endüstriyel İklim 53 -- Bölüm 5 Bir Ürün Olarak Ünlü 77 -- - 'Ünün Yaşam Eğrisi 102 -- Bölüm 6 Ünlüler ve Ürünleri 111 -- Bölüm 7 'Ün' Endüstrisinin Görünmez Kahramanları 131 -- - Eşik Bekçileri ve Kanaat Önderleri 132 -- -Ajanslar 138 -- Sahnede Ün Endüstride Ürün Ünlülerin Marka Yönelimi -- - Menajerler 140 -- - Yapım Şirketleri ve Prodüktörler 145 -- - Halkla İlişkiler Uzmanları 150 -- - Stil Danışmanları (Image Maker) 155 -- - Magazin Gazetecileri 157 -- -Ekip 158 -- Bölüm 8 Görünürlük ve Görünürlüğün Dozu Üzerine 167 -- Bölüm 9 Ünlülerin Marka Yönetimi 195 -- - Markalar ve Marka Ünlüler 195 -- - Ünlülerin Marka Değeri 197 -- •Marka Sadakati 197 -- •Marka Bilinirliği 199 -- •Algılanan kalite 201 -- •Marka Çağrışımları 202 -- •Markanın Gizemi 204 -- •Hikâyelerin Gücü 205 -- •Markaların Duyarlılığı ve Yakınlığı 206 -- - En olmak... İlk olmak... Farklı Olmak 208 -- -Pazar Odaklı Olmak 210 -- - Bir Stil Benimsemek 211 -- - Değişik Alanlarda Faaliyet Göstermek 212 -- - Marka Kimliğini Değiştirmek ya da Yenilemek 213 -- - Marka Kimliğini Rötuşlamak 214 -- içindekiler -- - J.Lo'nun Marka Stratejisi 215 -- - Ekibin Marka Yönetimindeki Rolü 217 -- - Markanın Krizle İmtihanı 218 -- -Türkiye'deki Ünlülerin Marka Stratejileri 219 -- -Türkiyede Marka Olmak 222 -- Kaynakça 231 -- Dizin 241

Özet
Bu kitap üniversitelerin Fen, Eğitim ve Mühendislik Fakültelerinde okutulan Olasılık I-II, Olasılığa Giriş I-II, Olasılık Kuramı, Matematiksel İstatistiğe Giriş gibi derslerin içeriğine uygun olarak hazırlanmıştır. Çalışma hazırlanılırken, yerli ve yabancı birçok kitaptan ve ders notlarından yararlanılmıştır. Anlatılan konuların daha kolay ve rahat anlaşılması için sade ve anlaşılır bir dil kullanılarak güncel ve orijinal örnekler verilmiştir. Kitapta hem konu içinde hem de bölüm sonlarında olmak üzere toplam 500'den fazla çözümlü soruya yer verilmiştir. Kitabın hedef kitlesini lisans öğrencileri, bu konuda kendisi geliştirmek isteyenler ile araştırmacılardır.

Konu Başlığı
Celebrities.
 
Ünlüler.
 
Celebrities in mass media.
 
Ünlüler, Kitle iletişim araçlarında
 
Brand name products.
 
Markalı ürünler
 
Branding (Marketing).
 
Markalama (Pazarlama)

Yazar Ek Girişi
Akbaş, Ç. Derya., yazar.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002913658.827 TAS 2014Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon