Uluslararası tarımsal pazarlama
tarafından
 
Fidan, Halil. yazar

Başlık
Uluslararası tarımsal pazarlama

Yazar
Fidan, Halil. yazar

ISBN
978605274605

Yazar Ek Girişi
Fidan, Halil. yazar

Fiziksel Tanımlama
499 sayfa ; 24 cm.

İçerik
Uluslararası tarımsal pazarlama--uluslararasılaşma ve uluslararası tarımsal pazarlamada yer alan işletmeler--uluslararası tarımsal pazarlamaya yardımcı kuruluşlar, çevresel faktörler ve rekabet--uluslararası tarımsal pazarlama planlaması, pazar bölümlemesi ve hedef pazar seçimi--pazarlama araştırması--ürün--fiyatlandırma--dağıtım kanalları--uluslararası tarımsal pazarlamada tutundurma--ihracat ve ithalat işlemleri--ihracatta yazıma örnekleri.

Özet
Bu kitap, ilk defa yayın hayatına giren ve fakültelerin ilgili bölümlerinde okutulan bir ders kitabı olması amaçlanmaktadır. Ayrıca bu kitap, tarımsal dış ticaret ile uğraşan İşletmeler içinde önemli bir kaynak niteliğindedir. Bu kitaptan kimlerin nasıl yararlanabileceğine ilişkin bilgiler, kitabın içindeki içerik kısmından ve verilen tablo ve şekillerden ayrıntılı olarak incelenebilir. Bu kitap tarımsal pazarlamaya bugüne kadar hareket gönlü yaklaşımdan ayrı olarak, yönetsel yaklaşımının ele alındığı ve uluslararası kapsam içeresinde değerlendirildiği bir kitaptır. Belki, bazı okuyucular tarafından tarım işletmelerinin yönetiminde örgütlenme düzeyinin zayıf olmasından dolayı bunun geçerli olmayacağı düşünülebilir. Ancak, bu düşüncelere yönelik yaklaşımlar, tanımlar kısmında, detaylı olarak açıklanmıştır. Kitap ders kitabı olarak okuyanların yanında, gerek tarımsal dış ticaretle uğraşan işletmelere ve gerekse ilgi duyan herkes için önemli bir kaynak olacağı düşünülmektedir.

Konu Başlığı
Agricultural marketing.
 
Tarımsal pazarlama.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0002903658.8 FID 2017Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon