Strateji ve bire-bir pazarlama CRM
tarafından
 
Kırım, Arman. yazar

Başlık
Strateji ve bire-bir pazarlama CRM

Yazar
Kırım, Arman. yazar

ISBN
9789753221924

Yazar Ek Girişi
Kırım, Arman. yazar

Basım Bilgisi
8. basım.

Fiziksel Tanımlama
xiii, 184 sayfa ; 22 cm.

Seri
Sistem Yayıncılık ; 266.

Genel Not
Dizin var.

İçerik
giriş pazarlama anlayışı artık değişmelidir ayrancı salih derinlemesine pazarlama mega trendleri en iyi rakip kendi markandır keklik kovalamak ya da CRM CRM bir CD-ROM mudur? müşterinizi tanımlayın kaynakça dizin

Özet
Strateji ve Bire-Bir Pazarlama (CRM), değişen iş dünyasındaki bu gelişmeleri nedenleri ile ele alıyor ve "kârlılığı" yeniden yakalamanın yollarına işaret ediyor. Prof. Dr. Arman Kırım'ın değişen iş dünyasında rekabet stratejisi oluşturma konusunda yayınevimizden çıkan bu ikinci kitabı da, bir önceki gibi günlük konuşma diliyle yazılmış, o nedenle okuması da çok kolay. Özellikle pek çok kişi için hâlâ çok karmaşık bir konu olan Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) konusunu çok yalın ve anlaşılır kılabiliyor. Tüm kurumların her düzeyindeki yöneticilerin, işadamlarının ve üniversite öğrencilerinin yararlanabileceği, güncel ve çok önemli bir kaynak sunuyoruz.

Konu Başlığı
Strategic planning
 
Stratejik planlama
 
Marketing -- Management
 
Pazarlama -- Yönetim


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003340658.802 KIR 2012Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon