Strateji ve bire-bir pazarlama CRM
tarafından
Kırım, Arman. yazar
Başlık
:
Strateji ve bire-bir pazarlama CRM
Yazar
:
Kırım, Arman. yazar
ISBN
:
9789753221924
Yazar Ek Girişi
:
Kırım, Arman. yazar
Basım Bilgisi
:
8. basım.
Fiziksel Tanımlama
:
xiii, 184 sayfa ; 22 cm.
Seri
:
Sistem Yayıncılık ; 266.
Genel Not
:
Dizin var.
İçerik
:
giriş pazarlama anlayışı artık değişmelidir ayrancı salih derinlemesine pazarlama mega trendleri en iyi rakip kendi markandır keklik kovalamak ya da CRM CRM bir CD-ROM mudur? müşterinizi tanımlayın kaynakça dizin
Özet
:
Strateji ve Bire-Bir Pazarlama (CRM), değişen iş dünyasındaki bu gelişmeleri nedenleri ile ele alıyor ve "kârlılığı" yeniden yakalamanın yollarına işaret ediyor. Prof. Dr. Arman Kırım'ın değişen iş dünyasında rekabet stratejisi oluşturma konusunda yayınevimizden çıkan bu ikinci kitabı da, bir önceki gibi günlük konuşma diliyle yazılmış, o nedenle okuması da çok kolay. Özellikle pek çok kişi için hâlâ çok karmaşık bir konu olan Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) konusunu çok yalın ve anlaşılır kılabiliyor. Tüm kurumların her düzeyindeki yöneticilerin, işadamlarının ve üniversite öğrencilerinin yararlanabileceği, güncel ve çok önemli bir kaynak sunuyoruz.
Konu Başlığı
:
Strategic planning
Stratejik planlama
Marketing -- Management
Pazarlama -- Yönetim
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0003340 | 658.802 KIR 2012 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |