İnovasyonun şifresi
tarafından
 
Ramaswamy, Venkat. yazar

Başlık
İnovasyonun şifresi

Yazar
Ramaswamy, Venkat. yazar

ISBN
9786053222613

Yazar Ek Girişi
Ramaswamy, Venkat. yazar

Fiziksel Tanımlama
379 sayfa

İçerik
İÇİNDEKİLER Tablolar ve Şekiller 9 Önsöz 11 1 Birlikte-Yaratma Paradigmasına Giriş 21 2 Birlikte-Yaratma Bağlanma Platformları ve İnovasyon 59 3 Birlikte-Yaratma Deneyimlerine Olanak Sağlamak ve Onlarla Bağ Kurmak 79 4 Birlikte-Yaratma Yetenek Ekosistemlerini Kaldıraç Yapmak 117 5 Birlikte-Yaratıcı Yönetim Sistemleri İnşa Etmek 137 6 Birlikte-Yaratıcı İşletme Mimarileri Geliştirmek 191 7 Dönüştürücü Değişimi Birlikte-Yaratmak 243 8 Ekonomileri ve Toplumları Birlikte-Yaratma Yoluyla Geliştirmek 285 9 Zenginlik-Refah-Esenlik ve Kamu-Özel-Sosyal Sektörün Birlikte-Yaratma Faaliyeti 315 10 Birlikte-Yaratma Paradigmasını Kucaklamak 351 Teşekkür 365 Notlar 369.

Özet
“Artık bilgi çağında değiliz. Bağlantılı zekâ çağına girdik. İnternet sayesinde sadece bilgiye değil, dünyanın farklı noktalarındaki insanların bilgeliğine de ulaşıyoruz. Böyle bir ortamda, yalıtılmış bir şekilde değer üretmeye çalışmak sürdürülebilir değildir. Bunda ısrar eden kuruluşlar, tecrit olmaya mahkûm. Şirketler müşteriler, iş ortakları, çalışanlar, yurttaşlar ve diğer paydaşlarla yaratıcı işbirliği içinde azami değeri birlikte yaratıyorlar. Ramaswamy ve Özcan, bu yeni normalin en zengin örneklerini sunuyorlar.” Don Tapscott, Macrowikinomics’in yazarı “İnovasyonun Şifresi, çok katmanlı bir stratejik bakış sunarak yeni içgörüler sunuyor. Geleneksel araçları kullanmadan da kâr edilebileceğini gösteriyor.” Venki Rajah, Oracle başkan yardımcısı “Bir rekabet avantajı yaratıp sürdürmek, sürekli hareket halindeki bir hedeftir. Birlikte yaratma ise iş ortaklarını da devreye sokarak onların yetenek ve çabalarından faydalanılmasını sağlayan son aşamadır. Bunu başarabilmek için yeni bir iş paradigmasına ihtiyaç var ve Ramaswamy ile Özcan bu ilham veren kitapta bunu başarıyorlar.” Hans Læssøe, LEGO Group kıdemli yöneticisi “Öğrencilerimizi ve yöneticilerimizi birlikte-yaratma ve platform kurma konularında eğitmeliyiz. Tüm paydaşlarımızı işimizi birlikte-yaratmaya davet etmek, tahmin edemeyeceğiniz geleneksel şirketlerde rekabetçi içgörülere ve avantajlara yol açacaktır.” Philip Kotler, Northwestern Üniversitesi öğretim üyesi ve Pazarlama 3.0’ın yazarı

Konu Başlığı
Müşteri İlişkileri
 
Customer relations.
 
İlgili pazarlama
 
Relationship marketing.
 
Üretim yönetimi
 
Product management.
 
İş ağları
 
Business networks.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003149658.5 RAM 2015Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon