e-ticaret satışta tsunami etkisi
tarafından
 
Altaş, Anıl. yazar

Başlık
e-ticaret satışta tsunami etkisi

Yazar
Altaş, Anıl. yazar

ISBN
9786055755683

Yazar Ek Girişi
Altaş, Anıl. yazar

Basım Bilgisi
Güncellenmiş ve genişletilmiş 4. baskı.

Fiziksel Tanımlama
239 sayfa ; 19 cm.

İçerik
Ticaret ekonominin merkezi--ticaret mi, ticanet mi?--kıtalararası yeni dijital ipek yolu--e-ticaret nelere kadir?--e-ticaret nedir?--e-ticaretin ekonomik ve sosyal etkileri--e-ticaret yapan herkesin bilmesi gereken genel pazar bilgileri--Türkiye internette ne yapıyor?--yeni iş modelleri--elektronik ticaret modeli--baştan bir sistem yaratmak--paket e-ticaret programları--internetten satış metodumuza karar verdik, siteyi açtık, iş bitti mi?--m-ticaret ve f-ticaretle gelen yenilikler--ek.

Özet
E-Ticaret: Satışta Tsunami Etkisi, internetten etkin satış yapmak, sosyal medyayı verimli kullanmak ve mobil ticaretle gelen yenilikleri görmek isteyen herkes için ideal bir E-Ticaret rehberi. Anıl Altaşın İnternet sayesinde satış yapmaya nasıl başlar ve yeni oluşan satış hacmini nasıl arttırırım? sorusuna aranan yanıtlardan yola çıkarak yazdığı bu kitapta, E-Ticaret nedir?, E-Ticaret yapan herkesin bilmesi gereken genel pazar bilgileri nelerdir?, E-Ticaret çeşitleri hangileridir? gibi soruların yanıtlarıyla beraber, dünyada ve Türkiyede E-Ticaretin kısa tarihçesini de bulacaksınız

Konu Başlığı
Trade.
 
Ticaret.


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003278380.1 ALT 2014On hold for someone