İhracatçı ve ithalatcılar için elektronik ticaret
tarafından
Metin, İsmail. yazar
Başlık
:
İhracatçı ve ithalatcılar için elektronik ticaret
Yazar
:
Metin, İsmail. yazar
ISBN
:
9786051332482
Yazar Ek Girişi
:
Metin, İsmail. yazar
Fiziksel Tanımlama
:
viii, 120 sayfa. ; 24 cm.
İçerik
:
İÇİNDEKİLER Bölüm 1: ELEKTRONİK TİCARET........................................................ ..................1 I. ELEKTRONİK TİCARET İLE İLGİLİ KAVRAMLAR VE ELEKTRONİK TİCARETİN KAPSAMI......................................................... .............................1 A. Elektronik Ticaret ile İlgili Kavramlar....................................................... ..2 1. E-Ticaret.................................................... ...................................................2 2. E-Pazaryeri.................................................. .................................................4 3. E-Pazarlama.................................................. ...............................................5 4. E-Uluslararası Pazarlama....................................................... ...................6 B. Elektronik Ticaretin Kapsamı........................................................ ................7 1. Dünyada Elektronik Ticaretin Gelişimi.................................................15 2. Türkiye'de Elektronik Ticaretin Gelişimi..............................................21 C. Türkiye'de Elektronik Ticaret Yolu ile Yapılacak İhracat ile İlgili En Son Yayımlanan Yasal Düzenlemeler..................................................2 5 D. Özet ve Sonuç.......................................................... ......................................26 II. ELEKTRONİK TİCARET YAPABİLMEK İÇİN YAPILMASI GEREKENLER VE ELEKTRONİK TİCARET ARAÇLARI..........................27 A. Elektronik Ticaret Yapabilmek İçin Yapılması Gerekenler.....................27 B. Elektronik Ticaret Araçları...................................................... .....................28 1. Telefon...................................................... ..................................................29 2. Fax.......................................................... .....................................................29 3. Televizyon................................................... ...............................................30 4. Elektronik Ödeme ve Para Transferi......................................................3 0 5. Elektronik Veri Değişimi...................................................... ...................31 6. Cep Telefonu........................................................ .....................................31 7. İnternet.................................................... ...................................................32 C. Özet ve Sonuç.......................................................... ......................................33 III. ELEKTRONİK TİCARETİN AVANTAJ, DEZAVANTAJLARI VE ELEKTRONİK TİCARET İLE KLASİK TİCARET ARASINDAKİ FARKLAR......................................................... ................................................33 A. Elektronik Ticaretin Avantajları ................................................................ 34 v.
Özet
:
Küresel rekabet ortamında uluslararası pazarlarda daha etkin bir şekilde faaliyette bulunabilmek için, elektronik pazaryerlerini kullanarak ihracat ve ithalat yapmak zorunluluk haline gelmiştir. e-ticaretin ilk aşamalarında yüz yüze iletişim olmaması nedeniyle karşı tarafa olan güvenilirlikle ilgili problemler yaşanmaktadır. Bu kitapta, e-ortamda güvenilirlikle ilgili elektronik pazar yerlerinin uygulamalarına ve ihracatçı ve ithalatçıların alması gereken önlemlere yer verilmiştir. Ayrıca elinizdeki kitapta, dünyanın en önde gelen elektronik pazaryeri olarak kabul edilen alibaba.com'a üye olarak ihracat için müşteri bulma ve ithalat için uygun tedarikçi ve ürün bulma işlemleri detaylı bir şekilde anlatılmaktadır. "İhracatçı ve İthalatçılar için Elektronik Ticaret" adlı eserin yazılmasındaki ana amaç; elektronik ortamda ihracat pazarlamasıyla ilgilenen veya ithalat yapmak isteyen girişimcilere, öğrencilere ve diğer ilgili bireylere elektronik ortamda dış ticaret işlemleri yapabilmeyi öğretmektir. Söz konusu eser, ihracat ya da ithalat yapmayı düşünen veya yeni başlamış küçük ve orta büyüklükteki işletmelerle, dış ticaret eğitimi veren çeşitli kuruluşlar, fakülteler ve yüksekokullar için temel bir kaynak kitap özelliği taşımaktadır.
Konu Başlığı
:
E-commerce.
E-ticaret
Business enterprisesComputer networks
Ticari teşebbüsBilgisayar ağları
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0003112 | 380.1 MET 2012 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |