Nasıl sert rekabetçi olunur : kazanan şirketler ve büyük yöneticiler zor zamanlarda ne yapar
tarafından
Fox, Jeffrey J., 1945- yazar
Başlık
:
Nasıl sert rekabetçi olunur : kazanan şirketler ve büyük yöneticiler zor zamanlarda ne yapar
Yazar
:
Fox, Jeffrey J., 1945- yazar
ISBN
:
9786053433712
Yazar Ek Girişi
:
Fox, Jeffrey J., 1945- yazar
Tek Biçim Başlık
:
How to be a fierce competitor. Turkish
Fiziksel Tanımlama
:
190 sayfa ; 21 cm.
Seri
:
Pegasus yayınları ; 918.
Pegasus Yayınları ; 918
İçerik
:
ÖNSÖZ-- TEŞEKKÜR -- 1. Sert Rekabetçi Şirket 17-- 2. Kötü Zamanlar İyi Zamanlardır 21 -- 3. Hareket. Hareket. Hareket 23 -- 4. Liderlik "İticilik" Değildir 27 -- 5. Liderler Ve Yöneticiler Arasındaki Farklar 29 -- 6. Şirketinizin Varlık Nedenini Bili 31-- 7. Nasıl Yatırım Yapıyorsanız Öyle Yönetin 33 -- 8. "Müşterileri Mağazalarda Ziyaret Ederim" 37 --9. Telefona Her Zaman Yanıt Verin 39 -- 10. Nakit Para Biriktirin 43 --11. Hep Korku Dolu Olun 47-- 12. Korkusuzluğunuzu Gösterin 49 -- 13. "Şöyle Olsa, Nasıl Olurdu?" Oyunları Oynayın 51 -- 14. Liderlik Tam Anlamıyla Açıklıktır 53 -- 15. Bir Mutfak Kabinesi Oluşturun .- 55 -- 16. Her Zaman Bir Planınız Olsun 57-- 17. Dergi Kapaklarından Uzak Durun 59 -- 18. "Konuşarak Tek Kuruş Kazanmadım" 61 --19. Elinizi Dümen Yekesinden Asla Ayırmayın 63 -- 20. Kontrol Et Ya Da Uyum Sağla 65 -- 21. Ofisten Dışarı Çıkın 67 -- 22. Şirketin Etrafında Yürüyün 71 -- 23. Üçüncü Vardiyayı Asla Unutmayın 73 -- 24. Uygulamada Takıntılı Olun 77 -- 25. Yönetici Park Yerlerinden Kurtulun . 81 -- 26. Sendikalaşmaya Karşı Savaşın 85 -- 27. İnsanlar En Değerli Varlık Değildir 89 -- 28. İşe Aldıklarınızı Yetiştirin Ve Kazanın 91 -- 29. Tüm Kuru Dalları Budayın 93 -- 30. Tüm Siloları Yok Edin 95 -- 31. Tüm Bürokrasiyi Kapı Dışarı Edin 97 -- 32. Ulaşılabilir Yeni Yetenekleri Toplayın 101 -- 33. Soyağaçlarını Unutun 103 -- 34. Etkinlikler İçin Değil, Performans İçin Ödeme Yapın 105 -- 35. Kötü Maliyetleri Sürekli Olarak Savurup Atın 109 -- 36. Yapılacaklar Ve Kesinti Olmayacaklar Listesi 113 -- 37. Aylık Raporları Unutun 115 -- 38. Para Yoksa Toplantı Da Yok 117 -- 39. Satış Konusunda Aşırı İstekli Olun 121 -- 40. Satışçıları Kovmayın 125 -- 41. Sert Rekabetçi Satışçıları İşe Alın 129 -- 42. Tüm Satış Hırsızlarını Kovun 133 43. Her Zaman Günlük Satış Toplantıları Yapın 137 -- 44. Büyük Fırsat 139 -- 45. Asla Vuruş İdmanını İptal Etmeyin 143 -- 46. Eğitim Bütçesini İki Katına Çıkann 147 -- 47. O Kararsız, Zor Müşteriyi Sevin 149 -- 48. "Stratejik Müşteri"yi Kovun 151 -- 49. Müşteri Hizmetleri Bir Hayatta Kalma Stratejisidir 155 -- 50. Kalite Sunağına Tapın 159 -- 51. "Bay Öyle Olmalı"dan Kurtulun 163 -- 52. Her Zaman Çiçek, Paspas Ve Ayak İzi Bırakın 165 -- 53. Fiyatları Kırmayın 169 -- 54. Asla Tatilde Değilsiniz 173 55. Bağlan, Yükle Ve Başlat 175 -- 56. Size Zarar Verenleri Dava Edin 177 -- 57. Hoş Sürprizleri İyi Karşılayın 179 -- 58. Çevreci Olun 181 -- 59. Usta Bahçıvan Olun 183 -- 60. Özet: Sert Rekabetçi Şirketlerin Karakteristik Özellikleri.. 185
Özet
:
Ekonomik krizler, ayakta kalmak için çabalayan şirketler ile kazanan şirketler arasındaki farkı apaçık ortaya koyar. Ve çoksatan kitapların yazarı Jeffrey J. Fox’un da gösterdiği gibi zor zamanlar sağlam şirketlere, güçlü yöneticilere ve potansiyel iş cambazlarına pazar paylarını artırma şansı verir. Nasıl Sert Rekabetçi Olunur kitabında Fox, fırsatlardan nasıl faydalanacağınızı anlatıyor. İş dünyasının liderleri ve yöneticiler için pratik bir rehber görevi gören bu kaynak zirveye yükselenlerin nasıl pazar payı elde ettiğini, büyük yetenekleri işe aldığını, müşteri hizmetlerine yaptığı yatırımı artırdığını, yenilikçiliği hızlandırdığını, müşteriyle yüz yüze görüşen herkesi eğittiğini, satın almalar gerçekleştirdiğini, düşük performanslı çalışanlardan kurtulduğunu, yeni markalar inşa ettiğini, performansa göre ödeme yaptığını ve çok daha fazla stratejik kararı gözler önüne seriyor. 60 pratik bölümde Fox herhangi bir ekonomik iklimde kullanılabilecek, kolay uygulanabilir planlar öneriyor. Hem kolay anlaşılır hem de sürükleyici olan Nasıl Sert Rekabetçi Olunur, kötü gidişatın neden bir fırsat olduğunu, liderler ile yöneticiler arasındaki farkları, dergi kapaklarından nasıl uzak kalacağınızı ve neden asla tatile çıkamadığınızı da açıklıyor. Nasıl Sert Rekabetçi Olunur kitabıyla birlikte yöneticiler, işadamları, pazarlama dehaları ve tüm patronlar rekabetçi özelliklerini daha da keskinleştirecekler.
Konu Başlığı
:
Business cycles.
Konjonktür dalgaları.
Business planning.
İşletme planlaması.
Yazar Ek Girişi
:
Satılmış, Barış,
Şener, İbrahim,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0003154 | 658 FOX 2014 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |