Sürdürülebilir büyüme : insanlar, gezegen, kâr
tarafından
 
Fisk, Peter. yazar

Başlık
Sürdürülebilir büyüme : insanlar, gezegen, kâr

Yazar
Fisk, Peter. yazar

ISBN
9786055755782

Yazar Ek Girişi
Fisk, Peter. yazar

Fiziksel Tanımlama
315 sayfa. : resimli., şekil. ; 21 cm.

İçerik
Giriş: İnsanlar ve Gezegen ve Kâr 11 -- İnsanlar, Gezegen, Kâr Manifestosu 23 -- -- Bölüm 1: İşinizi yeniden düşünmek 25 -- Kris, Hintli bilgisayar mühendisi 26 -- Claire, Güney Afrikalı bankacı 27 -- Grant, Amerikalı girişimci 28 -- • 1 Kârın ötesinde amaç 29 -- İnsanların hayatım iyileştirmek 31 -- İlham verici bir amaç tanımlamak 35 -- Verilen sözleri gerçekleştirmek 39 -- Google ve Microsoft: dijital dünyada bir amaç bulmak 42 -- İnsanlar, gezegen, kâr: amacın gerçekliği 48 -- • 2 Büyüme stratejileri 57 -- Sürdürülebilir büyümenin olduğu pazarları bulmak 61 -- Faydalı işler yaparak farklılaşmak 64 -- Yeni bir iş dünyası için yeni iş modelleri 67 -- Apple ve Nokia: merhametli bir dünyada "cool" olmak 70 -- üİnsanlar, gezegen, kâr: stratejinin gerçeği 75 -- • 3 Liderlere ilham vermek 85 -- Yeni iş dünyasının liderleri 88 -- Değişim katalizörü liderler 92 -- Kişisel olarak anlamı nedir 94 -- Patagonia ve Timberland: daha yükseğe ulaşmak 96 -- İnsanlar, gezegen, kâr: liderliğin gerçeği 101 -- -- Bölüm 2: İş dünyasıyla bağlantı kurmak 107 -- Sugito, Japon satış sorumlusu 108 -- Ash, Singapurlu genç gazeteci 109 -- Summerly, Londra'da sanat galerisi sahibi 110 -- • 4 Bilinçli tüketiciler 111 -- İnsanların iyi olmalarını sağlamak 115 -- Tüketicinin yeni gündemi 120 -- Bilinçli tüketicileri segmentlere ayırmak 121 -- Coca-Cola ve Danone: hayatın diğer yanını görmek 125 -- İnsanlar, gezegen, kâr: tüketicilerin gerçeği 130 -- • 5 Sürdürülebilir yenileşme 133 -- Yenileşmenin toplumsal ve çevresel itici güçleri 137 -- İş dünyasının her alanında yenilik 141 -- Sosyal girişimcilerin yaratıcı potansiyelleri 145 -- Amazon ve eBay: yenileşmeyle pazarları yeniden -- tanımlamak 148 -- İnsanlar, gezegen, kâr: yenileşme gerçeği 152 -- • 6 Tüketicilerle iletişim 159 -- Akılcı söylemler üzerinden iletişim 162 -- Birlikte daha fazlasını yapmak için ağlar kurmak 165 -- "İyi" müşteri deneyimi 169 -- Marks & Spencer ve Wal-Mart: perakende devrimcileri 172 -- İnsanlar, gezegen, kâr: ilişkinin gerçekleri 178 -- -- Bölüm 3: Şirketi serbest bırakmak 185 -- Biki, Barcelona'da yaşayan bir anne 186 -- Stuart, Londra'da reklam müdürü 187 -- Nicky, Hong Kong'da bankacı 188 -- • 7 Sürdürülebilir operasyonlar 189 -- Birlikte daha iyi çalışmak 191 -- İyi kaynak yönetimi, nakliye ve üretim 193 -- Sürdürülebilir enerji ve teknolojilerin gücü 197 -- Adidas ve Nike: bitiş çizgisi yok 199 -- İnsanlar, gezegen, kâr: operasyonun gerçeği 204 -- • 8 Performansı artırmak 211 -- Sertifikalar, etiketler ve sürdürülebilir etki 214 -- Sürdürülebilirliği ticari sonuçlarla ilişkilendirmek 221 -- Ticari performansı ve itibarı yönetmek 225 -- News Corporation ve Time Warner: -- kağıt kullanımından fazlası 230 -- İnsanlar, gezegen, kâr: performans gerçeği 234 -- • 9 İş dünyasını dönüştürmek 239 -- Sürdürülebüir değişimi gerçekleştirmek 241 -- Değişim ihtiyacını ortaya koymak 244 -- Uygulamayı Yönetmek 245 -- Ikea ve Interface: güzel yaşam 251 -- İnsanlar, gezegen, kâr: dönüşümün gerçeği 256 -- • 10 Gelecek fırsatları 263 -- İş dünyasında lider olmak 266 -- Sürdürülebüir yenilik ve yaşam tarzları 271 -- Olumlu değişimin gücü olarak iş dünyası 282 -- -- Bölüm 4: Kaynaklar 285 -- İnsanlar, Gezegen, Adan Z'ye Kâr 286 -- İnsanlar, Gezegen, Kâr projesi 296 -- İnsanlar, Gezegen, Kâr dizini 296 -- İnsanlar, Gezegen, Kâr programı 304 -- Yazarlar ve katkı sağlayanlar 307 -- Teşekkür 315 --

Özet
Dünyamız giderek yaşanması zor bir yer haline geliyor. Kırılgan ekonomiler, iklim değişikliği, doğal kaynakların bilinçsizce tüketilmesi, etik sorunlar, iş dünyasına ve büyük şirketlere duyulan güvensizlik… Toplumsal ve çevresel sorunlar her zamankinden daha fazla önem arz ediyor. Tüketiciler koşulların iyileşmesi için daha fazla sorumluluk almak durumundalar. İş dünyasının en deneyimli stratejistlerinden biri olan Peter Fisk, günümüz CEO'larına ve şirket yöneticilerine bir yandan finansal olarak kârlı bir büyüme sağlarken, diğer yandan dünyanın geleceği ve insanlar için "iyi" adımlar atabilmenin ipuçlarını veriyor, farklı bakış açıları ve yepyeni çözüm yolları öneriyor. Mediacat Kitapları'ndan çıkan Sürdürülebilir Büyüme- İnsanlar, Gezegen, Kâr; günümüz iş dünyasının CocaCola, Danone, Nike, Microsoft, Google, Ikea gibi önde gelen şirketlerinin çevre konusunda karşılaştıkları zorlukları ve bunlarla nasıl başa çıktıklarını ayrıntılı örneklerle ortaya koyuyor.

Konu Başlığı
Şirket yönetimi -- Büyüme stratejileri.
 
Company management -- Growth strategies.

Yazar Ek Girişi
Yıldırım, Evren,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003711658.406 FIS 2010Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon