İyi fikirler, büyük kampanyalar
tarafından
 
Iezzi, Teressa. yazar

Başlık
İyi fikirler, büyük kampanyalar

Yazar
Iezzi, Teressa. yazar

ISBN
9786054584000

Yazar Ek Girişi
Iezzi, Teressa. yazar

Fiziksel Tanımlama
294 sayfa ; 22 cm.

İçerik
Yaratıcılık çağı--bernbach'tan geleceğe--hikaye anlatıcılar--dijital, bir kanal değildir--reklam nasıl yazılmamalı--reklam dünyasında yaşam--fikirleri hayata geçirmek--kesinlikle daha iyiye gidiyor.

Özet
Eskiden akilda kalici bir slogan, her mukemmel reklamin temel tasiydi, oysa bugun kampanyalar artik statik degil; interaktif, cok platformlu ve surekli. Dijital devrim, tuketicileri marka hikâyelerinin etkin katilimcilari haline getirdi. Bunun bir sonucu olarak, reklam sanati ve bilimi, tek yonlu mesajlarin gelistirilmesinden, kitlelerin karsilikli konusmalara katilimini saglamaya donustu. Gecmisin kurallari -son derece incelenmeye deger olsa da- bugunun metin yazarina rehberlik etmek icin yeterli degil. Advertising Age isbirliginde yayimlanan Iyi Fikirler, Buyuk Kampanyalar reklamcilik sektorunun degisen yuzunu incelerken, ilgi cekici marka icerigi ve satis getiren deneyimler yaratma surecinde hem yeni hem de deneyimli metin yazarlarina rehberlik ediyor. Advertising Age Creativity'nin editoru olan Teressa Iezzi yenilikci fikirlerin nasil bulunup yasama tasindigini iceriden bir gozle kavramak icin

Konu Başlığı
Advertising.
 
Reklamcılık.
 
Broadcast advertising.
 
Radyo televizyon reklamcılığı.

Yazar Ek Girişi
Özer, Aytül,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003847659.14 IEZ 2011Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon