Güçlü markalar yaratmak = Building Strong Brands
tarafından
 
Aaker, David A. yazar

Başlık
Güçlü markalar yaratmak = Building Strong Brands

Yazar
Aaker, David A. yazar

ISBN
9786055755164

Yazar Ek Girişi
Aaker, David A. yazar

Basım Bilgisi
4. basım.

Fiziksel Tanımlama
389 sayfa : resim ; 22 cm.

Genel Not
Eserin özgün adı : Building strong brands.

İçerik
Önsöz -- 1.Bölüm. Güçlü Marka Nedir ? -- 2.Bölüm. Saturn'ün hikayesi -- 3.Bölüm. Marka kimlik sistemi -- 4.Bölüm. Kurum çağrışımları -- 5.Bölüm Marka kişiliği -- 6.Bölüm Kimlik uygulaması -- 7. Bölüm Zaman içinde marka stratejileri -- 8.Bölüm Marka sistemlerini yönetmek -- 9.Bölüm Markaya Avantaj sağlamak -- 10. Ürünler ve pazarlar arasında marka özvarlığını ölçmek -- 11. Marka yaratma için organize olma.

Özet
Aaker, Güçlü Markalar Yaratmak'ta Saturn, General Electric, Kodak, Healthy Choice, McDonald's ve diğer şirketlerden gerçek marka geliştirme vakaları kullanıyor ve güçlü markaların nasıl yaratıldığını ve yönetildiğini gözler önüne seriyor. Aaker, duygusal ve kişisel faydaları dikkate alarak ve "kişi olarak marka", "kurum olarak marka" ve "sembol olarak marka" perspektiflerini ortaya koyuyor. Markayı yönetmede çok önemli bir rol oynayan marka kimliği ve marka konumu konseptleri üzerinde duruyor.Aaker netlik ve sinerjiye ulaşmak, değişen bir ortama adapte olmak ve marka varlığını yeni pazarlar ve ürünlerde bir avantaj olarak kullanmak için "marka sistemleri"nin nasıl yönetileceğini gösteriyor. Aaker aynı zamanda pratik yönetim konularına değiniyor; ürünler ve pazarlar arasında marka özvarlığını ölçen ve takip edenlere yardım etmek adına, marka özvarlığı onlusu olarak tanımlanan bir dizi marka özvarlığı ölçüsü sunuyor. Markayı geliştirici kurumsal modeller sunuyor ve bunları analiz ediyor. Çok çeşitli sektörlerdeki yöneticiler, ürünlerinin ve hizmetlerinin meta haline gelmesini önlemeye uğraştıkça, iş stratejilerinin temeli olarak markalara kendilerini tekrar adıyorlar. Bu yeni kitap bu mücadeleye hazır olanlar için gerekli bir bilgi kaynağı.

Konu Başlığı
Brand name products -- Management.
 
Markalı ürünler -- Yönetim.
 
Brand name products -- Valuation -- Management.
 
Markalı ürünler -- Değerlendirme -- Yönetim.
 
Intangible property -- Valuation -- Management.
 
Edebi mülkiyet hakları -- Değerlendirme -- Yönetim.

Yazar Ek Girişi
Demir, Erdem,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0003688658.827 AAK 2016Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon