Pazarlama reçeteleri : marka yöneticisinin el kitabı
tarafından
Borça, Güven. yazar
Başlık
:
Pazarlama reçeteleri : marka yöneticisinin el kitabı
Yazar
:
Borça, Güven. yazar
ISBN
:
9789756347324
Yazar Ek Girişi
:
Borça, Güven. yazar
Basım Bilgisi
:
3. baskı.
Fiziksel Tanımlama
:
183 sayfa. ; 25 cm.
İçerik
:
Uyarı -- Kitap Hakkında -- Sektöre Çağrı -- Örnek Olay / Devcon -- 1. Bölüm/ Araştırma -- 2.Bölüm / Ürün Geliştirme Brif Formatlar -- 3.Bölüm/ Marka Konumlandırma -- 4.Bölüm/ Yaratıcı Brif ve Medya Planı -- 5.Bölüm/ Satış Promosyonları -- 6.Bölüm/ Marka Matematiği -- 7.Bölüm/ Planlama -- 8.Bölüm/ Etkin Marka Yönetimi için Yararlı Dokümanlar -- 9.Bölüm/ Görev Tanımları -- Ekler.
Özet
:
Bu kitap ülkemiz pazarlama profesyonellerinin işe bakışını derinden etkiler ve hatta Türk şirketlerinin iş yapış biçimini ciddi şekilde değiştirirse kimse şaşırmasın. Çünkü o iddia, özveri ve cesaretle yazıldı ve paylaşıma sunuldu.
Konu Başlığı
:
Marketing -- Management.
Pazarlama -- Yönetim.
Marketing research.
Pazarlama araştırması.
Product management -- Mathematical models.
Ürün yönetimi -- Matematiksel modeller.
Social marketing.
Sosyal pazarlama.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0003424 | 658.82 BOR 2013 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |