Kütüphane ve bilgi merkezlerinde stratejik iletişim yönetimi
tarafından
Ateş, Esmeray Karataş. yazar
Başlık
:
Kütüphane ve bilgi merkezlerinde stratejik iletişim yönetimi
Yazar
:
Ateş, Esmeray Karataş. yazar
ISBN
:
9786059143219
Yazar Ek Girişi
:
Ateş, Esmeray Karataş. yazar
Fiziksel Tanımlama
:
139 sayfa : şekil ; 24 cm.
Seri
:
Hiperlink Yayınları ; 99.
İçerik
:
ÖNSÖZ 7 -- SEKİL LİSTESİ 12 -- KISALTMALAR 13 -- GİRİŞ 15 -- BİRİNCİ BÖLÜM -- İLETİŞİM VE İLETİŞİMİN STRATEJİİK OLARAK YÖNETİLMESİ -- '. 1. İletişim 19 -- 1. 2. İletişim ve İkna 22 -- 1. 3. İletişim Yönetimi ve Reklam 24 -- 1. 4. İletişim Yönetimi ve Pazarlama 25 -- 1. 5. İletişim ve Strateji 26 -- 1. 6. Stratejik İletişimin Evreleri 29 -- 1. 6.1.Paydaş Evresi 30 -- 1. 6.2.Kamu Evresi 33 -- 1. 6.2.1.Gömülü Bölümleme Modeli 35 -- 1. 6.3.Gündem Evresi 37 -- 1. 6.4.Hedef Belirleme 38 -- 1. 6.5.Planlama 39 -- 1. 6.6.Uygulama 39 -- 1. 6.7.Ölçümleme 40 -- ‘ İKİNCİ BÖLÜM -- HALKLA İLİŞKİLER VE İLETİŞİM YÖNETİMİ -- 2.1. Halkla İlişkiler 49 -- 2.1.1. Halkla İlişkiler İle İlgili Felsefi Varsayımlar 52 -- 2.1.2. Halkla İlişkiler Modelleri 53 -- 2.1.2.1. Basın ajansı/tanıtım modeli 53 -- 2.1.2.2. Kamuoyu modeli 53 -- 2.1.2.3. Çift yönlü asimetrik model 53 -- 2.1.2.4. Çift yönlü simetrik model 53 -- -- 2.1.3. Asimetrik dünya görüşü 54 -- 2.1.4. Simetrik Dünya Görüşü 54 -- 2.2. İletişim Yönetimi 56 -- 2.3. Stratejik İletişim Bileşenleri 57 -- 2.3.1. Kurumsal İtibar Yönetimi 57 -- 2.3.2. Medya İlişkileri Yönetimi 61 -- 2.3.3. Konu ve Gündem Yönetimi 64 -- 2.3.4. İç İletişim 65 -- 2.3.5. Kriz İletişimi 69 -- 2.3.6. Etkinlik Yönetimi 71 -- 2.3.7. Sponsorluk İletişimi 72 -- 2.3.8. Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS) İletişimi 73 -- 2.3.9. Web İletişimi 75 -- 2.3.9.1. Web 2.0 Ortamları ve Bloglar 78 -- ÜÇÜNCÜ BÖLÜM -- KÜTÜPHANELER / BİLGİ MERKEZLERİ -- VE STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ -- 3.1. İşletme Olarak Kütüphane ve Bilgi Merkezleri 87 -- 3.2. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Halkla İlişkiler 89 -- 3.3. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Stratejik İletişim 92 -- 3.3.1. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Medya İlişkileri 92 -- 3.3.2. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Konu ve Gündem Yönetimi 95 -- 3.3.3. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde İç İletişim 95 -- 3.3.4. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Kriz İletişimi 101 -- 3.3.5. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Etkinlik Yönetimi 103 -- 3.3.6. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Sponsorluk İletişimi 104 -- 3.3.7. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk -- İletişimi 104 -- 3.3.8. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Web İletişimi 106 -- 3.3.8.1. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Blog 107 -- 3.3.8.2. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde RSS 108 -- 3.3.8.3. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Wiki 109 -- 3.4. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Stratejik İletişim Planlama 110 -- 3.4.1. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Mevcut Durum Anali/i 111 -- 3.4.2. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde İş I ledefleri 112 -- -- 3.4.3. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde SWOT Analizi 112 -- 3.4.4. Kütüphane ve Bilgi Merkezleridne İletişim Hedefleri 112 -- 3.4.5. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Hedef Kitle ve Sosyal Paydaşlar....ll3 -- 3.4.6. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Mesajlar 114 -- 3.4.7. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Projeler 115 -- 3.4.8. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Medya Planı 115 -- 3.4.9. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Uyştîlama 116 -- 3.4.10. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Ölçümleme ve Değerlendirme 117 -- 3.4.11. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Bütçe 117 -- 1.5. Kütüphane ve Bilgi Merkezlerinde Kullanıcı İncelemeleri 119 -- SONUÇ VE ÖNERİLER 124 -- KAYNAKÇA 129 -- --.
Özet
:
"Hayatın her alanında iletişim, hangi türden olursa olsun ve hangi araçlarla yapılırsa yapılsın gittikçe önem kazanan bir konudur. Özelde aile bireyleriyle, çevremizdeki insanlarla, çalışma arkadaşlarımızla genelde ise toplumla iletişime geçmek ve bu iletişimin etkililiği ve sürekliğini sağlayacak bir döngü kurabilmek ince düşünüş, özen, sabır ve emek ister. İletişim döngüsünde en kritik nokta, demek istediklerimizin demek istediğimiz gibi algılanıp algılanmadığıdır. Alıcı konumundaki kişi ya da grupların vermek istediğimiz mesajı alabilmeleri için mesaj gerektiği kadar özenli, empati kurularak tasarlanmalı ve alıcının istediği kanallardan uygun bir zamanda iletilmelidir. İletişimin hayatımıza en büyük katkısı, doğru yönetildiğinde kısa vadede algı ve tutum, uzun vadede ise davranış değişikliğine yol açabilecek güçte olmasıdır. İşte bu güç kütüphane ve bilgi merkezlerinin toplumdaki algısını güçlendirebilir. O halde neden biz de bu güçten faydalanmak için çaba harcamayalım?"
Konu Başlığı
:
Library science -- Management.
Kütüphanecilik -- Yönetim.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0003966 | 025.1 ATE 2016 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |