Uluslararası pazarlama stratejisi = International marketing strategy
tarafından
 
Bradley, Frank. yazar

Başlık
Uluslararası pazarlama stratejisi = International marketing strategy

Yazar
Bradley, Frank. yazar

ISBN
9789755402222

Yazar Ek Girişi
Bradley, Frank. yazar

Fiziksel Tanımlama
XXII, 409 sayfa : şekilli ; 24 cm.

İçerik
Uluslararası Pazarlama Stratejisinin Kapsamı Uluslararası Pazarlamanın Analitik Çerçevesi Şirket Kaynakları ve Yetkinlik Alanları Uluslararası Rakiplerin Analizi Uluslararası Pazarlamada Kültür Rekabet Avantajı Yaratmak Siyasi Risk ve Belirsizliğin Üstesinden Gelmek Uluslararası Ürün Pazarlarının Profilini Çıkarmak Uluslararası Pazarlara Yönelik Vizyon ve Strateji Tüketici Ürünleri Firması

Özet
Uluslararası pazarlama stratejisi, uluslararası pazarlarda genişlemeye ve büyümeye çalışan firmaların bakış açısından yazılmıştır.

Konu Başlığı
İhracat pazarlaması.
 
Export marketing.
 
Uluslararası pazarlama.
 
International marketing.

Yazar Ek Girişi
Er, İçlem,


LibraryMateryal TürüDemirbaşYer NumarasıDurumu / Lokasyon / İade Tarihi
Ekonomi KütüphanesiKitapEKOBKN0004113658.848 BRA 2002Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon