Bildiğimiz reklamcılığın sonu
tarafından
Zyman, Sergio. yazar
Başlık
:
Bildiğimiz reklamcılığın sonu
Yazar
:
Zyman, Sergio. yazar
ISBN
:
9789756347225
Yazar Ek Girişi
:
Zyman, Sergio. yazar
Fiziksel Tanımlama
:
316 sayfa ; 25 cm.
Özet
:
Time dergisi tarafından 20. yüzyılın en büyük üç satışçısından biri ilan edilen Coca-Cola’nın eski pazarlama şefi Sergio Zyman’ın yeni kitabı Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu (The End of Advertising as We Know It) Mediacat Kitapları arasında yayımlandı. MediaCat Kitapları daha önce Zyman’ın Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu ve Geleceğin Pazarlaması adlı kitaplarını da yayımlamıştı.
Konu Başlığı
:
Advertising.
Reklamcılık.
Yazar Ek Girişi
:
Broot, Armin,
Dansuk, F. Cihan,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0004309 | 658.8 ZYM 2004 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |