Geleceğin pazarlaması : marka yayılımı stratejisi
tarafından
Zyman, Sergio. yazar
Başlık
:
Geleceğin pazarlaması : marka yayılımı stratejisi
Yazar
:
Zyman, Sergio. yazar
ISBN
:
9789758378937
Yazar Ek Girişi
:
Zyman, Sergio. yazar
Fiziksel Tanımlama
:
191 sayfa ; 24 cm.
İçerik
:
Sırada ne var--E pazarlamacılık nedir--E-pazarlama etkili olmalıdır--En önemli işiniz marka yayılımını oluşturmaktadır--Uygun olan harikadır--Işık hızını pazarlama-- Marka yayılımını oluşturmak herşeyi oluşturmaktır-- Marka yayılımını oluşturmak için e tüccarlık kamplarını oluşturun-- marka yayılımının aynılığa alerjisi vardır-- Hedef böreğin tümünü almaktır-- Sonsöz.
Özet
:
"Bu kitap elektronik Ticaret çağında felaket ile zafer arasındaki farkı ortaya koyabilmektir." Warren Bennis, İş Yönetimi Bölümünün Değerli Profesörü, Marshall İş Okulu, University of South California "Marka sözcüğü söz konusu olduğunda, elektronik ortamda iş yürüten birçok kişi olağan yargılarını terketmiş ve kendi kasaları kupkuru ve tamtakır kalırken, şöhretleri artmıştır! Yaş bırakan oldukça pahalı kampanyaları onaylamışlardır. Ama artık yaşayan bir fikirle ve olayları işlevsel hale getiren güçlü bir anlayışla yoğrulmuş Sergio geliyor! Tüm söyleyeceğim, bunun tam zamanı olduğudur." Geoffrey Moore, Chasm Grubu Başkanı
Konu Başlığı
:
Marketing -- Management.
Pazarlama -- Yönetim.
Internet marketing.
İnternette pazarlama.
Yazar Ek Girişi
:
Güçer, Cumhur.,
Miller, Scott,
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0004381 | 658.84 ZYM 2003 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |