Modern işletmelerde pazarlama ve satış yönetimi
tarafından
Çoroğlu, Coşkun. yazar
Başlık
:
Modern işletmelerde pazarlama ve satış yönetimi
Yazar
:
Çoroğlu, Coşkun. yazar
ISBN
:
9789752971073
Yazar Ek Girişi
:
Çoroğlu, Coşkun. yazar
Fiziksel Tanımlama
:
194 sayfa ; 21 cm.
Seri
:
Alfa Yayınlar ; 1122. Dizi no ; 35.
Alfa Yayınları.
İçerik
:
Pazarlama yönetimine genel bakış--Reklam yönetimi--, , , , , , , , , , , , , halkla ilişkiler--Satış geliştirme--Doğrudan pazarlama--Müşteri memnuniyeti ve müşteri odaklı kültür--CRM--Marka yönetimi--İnternet ve pazarlama--Satış yönetimi.
Özet
:
Pazarlama ilke ve teknikleri ile bunların uygulamaları, satış ve satış yönetiminin tüm boyutları, reklam ve halkla ilişkilerin temel kavramları ve uygulamaları, müşteri memnuniyeti ve müşteri odaklı kültür, CRM, marka yaratmanın ve yaşatmanın kuralları, doğrudan pazarlamanın yöntemleri ve internet üzerinden pazarlama ile ilgili bilmeniz gereken herşey, bu kitabın sayfalarında sizi bekliyor.Kitap, pazarlama ve satış konularını, son gelişmeleri de göz önünde bulundurarak, açık, yalın ve akıcı bir anlatımla ele almıştır. Kitapta, konuların anlaşılmasını ve hatırlanmasını kolaylaştırmak için örneklere de sıkça yer verilmiştir. Çoroğlu, pazarlama ve satış konularında çeşitli şirketlerde uzun yıllar yöneticilik yaptığı için bu kitapta yer alan bilgi, beceri ve teknikleri sıkça kullanma fırsatı bulmuş ve kitaptaki her cümleyi pazarlama ve satış deneyimlerinden süzerek yazmıştır.
Konu Başlığı
:
Pazarlama.
Marketing.
Satış yönetimi.
Sales management.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0004407 | 658.8 COR 2002 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |