Büyük balığı yutmak : meydan okuyan markaların lider markalarla rekabet etme yolları
tarafından
Morgan, Adam. yazar
Başlık
:
Büyük balığı yutmak : meydan okuyan markaların lider markalarla rekabet etme yolları
Yazar
:
Morgan, Adam. yazar
ISBN
:
9789758378340
Yazar Ek Girişi
:
Morgan, Adam. yazar
Fiziksel Tanımlama
:
360 sayfa. ; 21 cm.
İçerik
:
Olanaksızı başarmak, Meydan okuyan başarılı markaların sekiz amentüsü, Meydan okuma stratejik programının kullanımı.
Özet
:
Büyük balığın çevresinde dolanıp duran, ona özenen ve öne geçme isteğiyle ümitsizce çırpınıp duran pek çok küçük balık vardır. Yeni rekabet biçimleri, kayıtsız tüketiciler ve agresif perakende uygulamaları tarafından köşeye sıkıştırılmış iki numaralı markalar daha sınırlı kaynaklarla ve daha zayıf bir kontrol imkanıyla iş dünyasında hayatta kalabilmek için çabalıyorlar. Ancak bu "meydan okuyucular"ın, yüzmeye devam etmeye ve etkili bir biçimde rekabet etmeye yönelik bir ümit taşıyorlarsa, büyük balığın yaptığı her hareketi takip ve taklit etmek yerine kendilerine ait bir dizi pazarlama ihtiyaçları vardır. Büyük Balığı Yutmak bu kuralları tanımlamaya yönelik ilk kitaptır. Adam Morgan, kendilerini düşman topraklarda bulan ve Pazar liderine karşı saldırgan bir gelişme göstermek isteyenler için yenilikçi bir zihinsel yapı ve stratejik bir çerçeve sunuyor. Meydan okuyanların hayatta kalabilmek için neden farklı düşünmeleri gerektiğinin neden lerini ortaya koyan Morgan, onlara büyük balığın tehditinden nasıl kurtulacaklarını gösteren hazır öneriler, sayısız örnek ve paha biçilmez bilgiler sunuyor.
Konu Başlığı
:
Ticari teşebbüsler -- Rekabet.
Business enterprises -- Competition.
Küçük işletmeler -- Rekabet.
Small business -- Competition.
Yazar Ek Girişi
:
Karaş, Muhsin,
Aşkın Baysal.
Library | Materyal Türü | Demirbaş | Yer Numarası | Durumu / Lokasyon / İade Tarihi |
---|
Ekonomi Kütüphanesi | Kitap | EKOBKN0004423 | 338.6048 MOR 2001 | Merkez Kütüphane Genel Koleksiyon |